All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Deformation characteristic of front part of the vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F13%3APU111632" target="_blank" >RIV/00216305:26610/13:PU111632 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Deformační charakteristika přední části vozidla

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou deformačního chování jednotlivých partií přední části vozidla při čelním nárazu do překážky. Svým obsahem navazuje a je pokračováním problematiky publikované na studentské konferenci JuFoS 2012 pod názvem ?Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s pomocí reálné deformační charakteristiky?. V minulém výše uvedeném článku byla zpracována komplexní deformační charakteristika vystihující deformační chování přední části vozidla jako celku, což bylo možné využít pro výpočty energetické ekvivalentní rychlosti vozidla (dále jen EES) při střetech, při kterých dochází k rovnoměrnému poškození celé přední části vozidla, tj. čelní střety s plným překrytím. Současný článek je zaměřen na rozdělení přední části vozidla do 36 jednotlivých zón, kdy každá zóna je charakterizována příslušnou deformační charakteristikou, která je zpracována s pomocí dat z čelní nár

  • Czech name

    Deformační charakteristika přední části vozidla

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou deformačního chování jednotlivých partií přední části vozidla při čelním nárazu do překážky. Svým obsahem navazuje a je pokračováním problematiky publikované na studentské konferenci JuFoS 2012 pod názvem ?Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s pomocí reálné deformační charakteristiky?. V minulém výše uvedeném článku byla zpracována komplexní deformační charakteristika vystihující deformační chování přední části vozidla jako celku, což bylo možné využít pro výpočty energetické ekvivalentní rychlosti vozidla (dále jen EES) při střetech, při kterých dochází k rovnoměrnému poškození celé přední části vozidla, tj. čelní střety s plným překrytím. Současný článek je zaměřen na rozdělení přední části vozidla do 36 jednotlivých zón, kdy každá zóna je charakterizována příslušnou deformační charakteristikou, která je zpracována s pomocí dat z čelní nár

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012

  • ISBN

    978-80-214-4485-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    VUT v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 25, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article