All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

OPTICAL GRAPHICAL METHOD OF EVALUATION TO MOVEMENT VEHICLE BODY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F14%3APU108928" target="_blank" >RIV/00216305:26610/14:PU108928 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    OPTICKO-GRAFICKÁ METODA VYHODNOCENÍ POHYBU KAROSÉRIE VOZIDLA

  • Original language description

    Tento článek se zabývá analýzou pohybu karosérie vozidla při jeho intenzivním brzdění. Data, vedoucí ke stanovení velikosti sníženípřední části vozidla a zároveň zvednutí zadní části vozidla při jeho intenzivním brzdění, byla získána optickou metodou díky použití rychlostního fotoaparátu. V článku je rozebírána vhodnost použití optického záznamu dat při rychlém dynamickém ději, jako je intenzivní brzdění, a dále potřeby z hlediska umístění a samotného nastavení fotoaparátu. Potřebujeme dosáhnoutkvalitního a použitelného záznamu dat. Pro účely tohoto článku byly vybrány a dále zanalyzovány data ze tří měřených vozidel. Jednalo se o vozidla Nissan Pathfinder, Škoda Felicia a Alfa Romeo147. Tyto vozidla byla brzděna z různých rychlostí, především z rychlostí blížících se 50 km/h. Výsledné fotografie byly následně analyzovány grafickou metodou v programu AutoCAD. Tento článek také popisuje problematiku a vhod

  • Czech name

    OPTICKO-GRAFICKÁ METODA VYHODNOCENÍ POHYBU KAROSÉRIE VOZIDLA

  • Czech description

    Tento článek se zabývá analýzou pohybu karosérie vozidla při jeho intenzivním brzdění. Data, vedoucí ke stanovení velikosti sníženípřední části vozidla a zároveň zvednutí zadní části vozidla při jeho intenzivním brzdění, byla získána optickou metodou díky použití rychlostního fotoaparátu. V článku je rozebírána vhodnost použití optického záznamu dat při rychlém dynamickém ději, jako je intenzivní brzdění, a dále potřeby z hlediska umístění a samotného nastavení fotoaparátu. Potřebujeme dosáhnoutkvalitního a použitelného záznamu dat. Pro účely tohoto článku byly vybrány a dále zanalyzovány data ze tří měřených vozidel. Jednalo se o vozidla Nissan Pathfinder, Škoda Felicia a Alfa Romeo147. Tyto vozidla byla brzděna z různých rychlostí, především z rychlostí blížících se 50 km/h. Výsledné fotografie byly následně analyzovány grafickou metodou v programu AutoCAD. Tento článek také popisuje problematiku a vhod

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JD - Use of computers, robotics and its application

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Junior Forensic Science Brno 2014 - sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-214-4935-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    53-59

  • Publisher name

    ÚSI VUT v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 23, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article