All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Bologna Process´ principles and recommendations of OECD experts regarding quality of tertiary education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F08%3A%230000109" target="_blank" >RIV/00237752:_____/08:#0000109 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu principů Boloňského procesu, které se týkají zajišťování kvality, užívaných mechanismů a harmonizačních postupů, které jsou v rámci tohoto procesu navrhovány, diskutovány v široké akademické komunitě a přijímány ministry odpovědnými za vysoké školství jako závažná doporučení pro účastnické země. Zajišťováním kvality jako významnou prioritou pro rozvoj systémů terciárního vzdělávání se zabýval i mnohonárodní projekt OECD ?Thematic Review of Tertiary Education?. Experti OECD poskytli konkrétní doporučení k zajišťování kvality všem vládám zemí účastnících se projektu.

  • Czech name

    Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu principů Boloňského procesu, které se týkají zajišťování kvality, užívaných mechanismů a harmonizačních postupů, které jsou v rámci tohoto procesu navrhovány, diskutovány v široké akademické komunitě a přijímány ministry odpovědnými za vysoké školství jako závažná doporučení pro účastnické země. Zajišťováním kvality jako významnou prioritou pro rozvoj systémů terciárního vzdělávání se zabýval i mnohonárodní projekt OECD ?Thematic Review of Tertiary Education?. Experti OECD poskytli konkrétní doporučení k zajišťování kvality všem vládám zemí účastnících se projektu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hodnocení kvality vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7044-981-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

  • Publisher name

    ÚJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article