Analysis of current systems quality and effectiveness of education II Analysis of Current Systems Quality and Effectiveness of Education II
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870301" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870301 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.csicr.cz/getattachment/6e64cc95-2c20-4bc3-b1c4-b0b803f39527" target="_blank" >http://www.csicr.cz/getattachment/6e64cc95-2c20-4bc3-b1c4-b0b803f39527</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II
Original language description
Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování ačinnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic
Czech name
Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II
Czech description
Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování ačinnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
562
Place of publication
—
Publisher/client name
Česká republika - Česká školní inspekce, Praha 5
Version
—