All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of current systems quality and effectiveness of education II Analysis of Current Systems Quality and Effectiveness of Education II

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870301" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870301 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.csicr.cz/getattachment/6e64cc95-2c20-4bc3-b1c4-b0b803f39527" target="_blank" >http://www.csicr.cz/getattachment/6e64cc95-2c20-4bc3-b1c4-b0b803f39527</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II

  • Original language description

    Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování ačinnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic

  • Czech name

    Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II

  • Czech description

    Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování ačinnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    562

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    Česká republika - Česká školní inspekce, Praha 5

  • Version