Third role of universities. Comparative study of OECD and UNESCO conceptualisations.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F10%3A%230000163" target="_blank" >RIV/00237752:_____/10:#0000163 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO
Original language description
Cílem článku je popsat pojetí třetí role vysokých škol v dokumentech mezinárodních organizací OECD a UNESCO týkajících se veřejné vzdělávací politiky a provést komparativní analýzu těchto pojetí. Juxtapozice těchto dvou konkurujících si pohledů pak budezákladem pro dílčí cíl studie, jímž je zhodnocení pojetí třetí role v českých strategických dokumentech týkajících se terciárního vzdělávání (konkrétně v Dlouhodobém záměru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy 2011-16 a v tzv. Bílé knize terciárního vzdělávání).
Czech name
Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO
Czech description
Cílem článku je popsat pojetí třetí role vysokých škol v dokumentech mezinárodních organizací OECD a UNESCO týkajících se veřejné vzdělávací politiky a provést komparativní analýzu těchto pojetí. Juxtapozice těchto dvou konkurujících si pohledů pak budezákladem pro dílčí cíl studie, jímž je zhodnocení pojetí třetí role v českých strategických dokumentech týkajících se terciárního vzdělávání (konkrétně v Dlouhodobém záměru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy 2011-16 a v tzv. Bílé knize terciárního vzdělávání).
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Volume of the periodical
18
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—