All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Third role of universities. Comparative study of OECD and UNESCO conceptualisations.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F10%3A%230000163" target="_blank" >RIV/00237752:_____/10:#0000163 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO

  • Original language description

    Cílem článku je popsat pojetí třetí role vysokých škol v dokumentech mezinárodních organizací OECD a UNESCO týkajících se veřejné vzdělávací politiky a provést komparativní analýzu těchto pojetí. Juxtapozice těchto dvou konkurujících si pohledů pak budezákladem pro dílčí cíl studie, jímž je zhodnocení pojetí třetí role v českých strategických dokumentech týkajících se terciárního vzdělávání (konkrétně v Dlouhodobém záměru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy 2011-16 a v tzv. Bílé knize terciárního vzdělávání).

  • Czech name

    Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO

  • Czech description

    Cílem článku je popsat pojetí třetí role vysokých škol v dokumentech mezinárodních organizací OECD a UNESCO týkajících se veřejné vzdělávací politiky a provést komparativní analýzu těchto pojetí. Juxtapozice těchto dvou konkurujících si pohledů pak budezákladem pro dílčí cíl studie, jímž je zhodnocení pojetí třetí role v českých strategických dokumentech týkajících se terciárního vzdělávání (konkrétně v Dlouhodobém záměru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy 2011-16 a v tzv. Bílé knize terciárního vzdělávání).

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    18

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database