COVID-19 as a challenge and impulse – Current changes in the way of training the staff of the Prison Service of the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F22%3A%230000097" target="_blank" >RIV/02819180:_____/22:#0000097 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/68407700:21230/22:00363442
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Covid-19 jako výzva a impuls – aktuální změny ve způsobu vzdělávání personálu Vězeňské služby ČR
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou profesního vzdělávání zaměstnanců Vězeňské služby ČR v době pandemie covid-19. V úvodní části jsou popsány úkoly a zaměření Akademie VS ČR ve Stráži pod Ralskem, která je jedinou vzdělávací institucí pro potřeby Vězeňské služby ČR. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s prvními zkušenostmi související s přechodem od tradičního prezenčního vzdělávání a výcviku do distanční formy a popsat inovativní způsoby a přístupy v oblasti vzdělávání vězeňského personálu v době šíření koronaviru. Dále je věnována pozornost mezinárodní spolupráci a pořádání bilaterálních virtuálních setkání a odbornému jazykové vzdělávání formou webinářů.
Czech name
Covid-19 jako výzva a impuls – aktuální změny ve způsobu vzdělávání personálu Vězeňské služby ČR
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou profesního vzdělávání zaměstnanců Vězeňské služby ČR v době pandemie covid-19. V úvodní části jsou popsány úkoly a zaměření Akademie VS ČR ve Stráži pod Ralskem, která je jedinou vzdělávací institucí pro potřeby Vězeňské služby ČR. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s prvními zkušenostmi související s přechodem od tradičního prezenčního vzdělávání a výcviku do distanční formy a popsat inovativní způsoby a přístupy v oblasti vzdělávání vězeňského personálu v době šíření koronaviru. Dále je věnována pozornost mezinárodní spolupráci a pořádání bilaterálních virtuálních setkání a odbornému jazykové vzdělávání formou webinářů.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL05000484" target="_blank" >TL05000484: Artificial intelligence and human rights: risks, opportunities and regulation</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů