All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TARGET MARKETING COMMUNICATION TOOLS SUPPORTING THE COMPETITIVENESS OF CZECH MINIBREWERS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F24%3A%230000157" target="_blank" >RIV/02819180:_____/24:#0000157 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://vsers.cz/wp-content/uploads/2025/01/Auspicia_2_2024.pdf#page=28" target="_blank" >https://vsers.cz/wp-content/uploads/2025/01/Auspicia_2_2024.pdf#page=28</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Důležitost nástrojů cílené marketingové komunikace minipivovarů v souvislosti s jejich konkurenceschopností

  • Original language description

    Česká republika je ve spotřebě piva na prvním místě na světě, v roce 2023 tato spotřeba činila 143 l/ na osobu, pivní kultura a tradice je zde velmi hluboce zakořeněna. Od roku 2010 došlo v České republice k výraznému nárůstu počtu minipivovarů a rozšíření domácího vaření piva. Produkce minipivovarů představuje zhruba dvě a půl procenta celkové produkce České republiky. S rostoucím počtem minipivovarů roste i konkurenční tlak v tomto segmentu. To, jaké nástroje cílové marketingové komunikace jsou pro majitele minipivovarů v souvislosti s konkurenceschopností nejdůležitější, je oblast, kterou se zabývá tento příspěvek. Výzkum proběhl v roce 2023, data byla získána metodou dotazníkového šetření, elektronickým dotazováním v rámci celého výzkumného vzorku, 551 minipivovarů k 31. 12. 2022. Návratnost dotazníku byla 37 %, zkoumaný vzorek tvoří 208 minipivovarů. Nejdůležitějšími nástroji cílové marketingové komunikace v souvislosti s konkurenceschopností minipivovarů ze zkoumané skupiny jsou dle výsledků výzkumu zákaznická doporučení a jako nejdůležitější je vnímáno dobré jméno pivovaru. Vlastní webové stránky a sociální sítě jsou na druhém místě. Nejméně důležitým nástrojem v této skupině jsou soutěže.

  • Czech name

    Důležitost nástrojů cílené marketingové komunikace minipivovarů v souvislosti s jejich konkurenceschopností

  • Czech description

    Česká republika je ve spotřebě piva na prvním místě na světě, v roce 2023 tato spotřeba činila 143 l/ na osobu, pivní kultura a tradice je zde velmi hluboce zakořeněna. Od roku 2010 došlo v České republice k výraznému nárůstu počtu minipivovarů a rozšíření domácího vaření piva. Produkce minipivovarů představuje zhruba dvě a půl procenta celkové produkce České republiky. S rostoucím počtem minipivovarů roste i konkurenční tlak v tomto segmentu. To, jaké nástroje cílové marketingové komunikace jsou pro majitele minipivovarů v souvislosti s konkurenceschopností nejdůležitější, je oblast, kterou se zabývá tento příspěvek. Výzkum proběhl v roce 2023, data byla získána metodou dotazníkového šetření, elektronickým dotazováním v rámci celého výzkumného vzorku, 551 minipivovarů k 31. 12. 2022. Návratnost dotazníku byla 37 %, zkoumaný vzorek tvoří 208 minipivovarů. Nejdůležitějšími nástroji cílové marketingové komunikace v souvislosti s konkurenceschopností minipivovarů ze zkoumané skupiny jsou dle výsledků výzkumu zákaznická doporučení a jako nejdůležitější je vnímáno dobré jméno pivovaru. Vlastní webové stránky a sociální sítě jsou na druhém místě. Nejméně důležitým nástrojem v této skupině jsou soutěže.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Auspicia

  • ISSN

    2464-7217

  • e-ISSN

    2464-7217

  • Volume of the periodical

    XXI

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    28-37

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database