All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication of microbreweries in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902300" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902300 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace českých minipivovarů

  • Original language description

    Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí kvalitní piva z těch nejlepších surovin a mimo jiné nabízejí širokou škálu pivních druhů. Protože je na trhu již více než 450 minipivovarů, je potřeba soustředit se na marketing, protože každý podnik potřebuje získat své zákazníky. Každý minipivovar nějakým způsobem se svými zákazníky komunikuje. Cílem této práce je zanalyzovat způsoby komunikace jednotlivých minipivovarů a navrhnout možné komunikační strategie, které jsou pro tento typ podniků vhodné. Průzkum probíhal v lednu 2019 a prostřednictvím dotazníku bylo osloveno 350 minipivovarů. Zpět se vrátilo 99 vyplněných dotazníků. Na základě odpovědí byly provedeny statistické výpočty, které ukázaly, že cílené reklamní kampaně provádí více než polovina respondentů.

  • Czech name

    Marketingová komunikace českých minipivovarů

  • Czech description

    Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí kvalitní piva z těch nejlepších surovin a mimo jiné nabízejí širokou škálu pivních druhů. Protože je na trhu již více než 450 minipivovarů, je potřeba soustředit se na marketing, protože každý podnik potřebuje získat své zákazníky. Každý minipivovar nějakým způsobem se svými zákazníky komunikuje. Cílem této práce je zanalyzovat způsoby komunikace jednotlivých minipivovarů a navrhnout možné komunikační strategie, které jsou pro tento typ podniků vhodné. Průzkum probíhal v lednu 2019 a prostřednictvím dotazníku bylo osloveno 350 minipivovarů. Zpět se vrátilo 99 vyplněných dotazníků. Na základě odpovědí byly provedeny statistické výpočty, které ukázaly, že cílené reklamní kampaně provádí více než polovina respondentů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-802-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    68-73

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    České Budějovice

  • Event date

    May 7, 2020

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article