All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of social capital in a foundation and development of start-ups

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04130081%3A_____%2F18%3AN0000015" target="_blank" >RIV/04130081:_____/18:N0000015 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.paneurouni.com/veda/veda-a-vyskum/" target="_blank" >https://www.paneurouni.com/veda/veda-a-vyskum/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití sociálního kapitálu při založení a rozvoji startupů

  • Original language description

    Sociální kapitál představuje důležitý faktor úspěchu v podnikání a při internacionalizaci firem. Příspěvek se zaměřuje na zkoumání využívání sociálního kapitálu startupových firem v České republice. Cílem je identifikovat skupiny, které poskytují startupům pomoc při založení a rozvoji (před získáním a po získání prvního platícího zákazníka), a zhodnotit jejich důležitost. V příspěvku jsou prezentovány pilotní výsledky dotazníkového šetření mezi 52 zakladateli startupů v České republice. Analýza prokázala využívání silných i slabých vazeb při založení a rozvoji startupového podnikání. Mezi klíčové skupiny patří obchodní partneři (zejména po získání prvního platícího zákazníka) a kamarádí (před získáním i po získání prvního platícího zákazníka. Důležitost některých slabých vazeb neodpovídá míře jejich využívání (pozitivně i negativně).

  • Czech name

    Využití sociálního kapitálu při založení a rozvoji startupů

  • Czech description

    Sociální kapitál představuje důležitý faktor úspěchu v podnikání a při internacionalizaci firem. Příspěvek se zaměřuje na zkoumání využívání sociálního kapitálu startupových firem v České republice. Cílem je identifikovat skupiny, které poskytují startupům pomoc při založení a rozvoji (před získáním a po získání prvního platícího zákazníka), a zhodnotit jejich důležitost. V příspěvku jsou prezentovány pilotní výsledky dotazníkového šetření mezi 52 zakladateli startupů v České republice. Analýza prokázala využívání silných i slabých vazeb při založení a rozvoji startupového podnikání. Mezi klíčové skupiny patří obchodní partneři (zejména po získání prvního platícího zákazníka) a kamarádí (před získáním i po získání prvního platícího zákazníka. Důležitost některých slabých vazeb neodpovídá míře jejich využívání (pozitivně i negativně).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Acta Paneuropeana - Letters in Economics and International Business

  • ISBN

    978-80-89453-59-7

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    15-21

  • Number of pages of the book

    95

  • Publisher name

    Pan-European University, Faculty of Economics and Business

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS chapter