The use of social capital in a foundation and development of start-ups
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04130081%3A_____%2F18%3AN0000015" target="_blank" >RIV/04130081:_____/18:N0000015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.paneurouni.com/veda/veda-a-vyskum/" target="_blank" >https://www.paneurouni.com/veda/veda-a-vyskum/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití sociálního kapitálu při založení a rozvoji startupů
Original language description
Sociální kapitál představuje důležitý faktor úspěchu v podnikání a při internacionalizaci firem. Příspěvek se zaměřuje na zkoumání využívání sociálního kapitálu startupových firem v České republice. Cílem je identifikovat skupiny, které poskytují startupům pomoc při založení a rozvoji (před získáním a po získání prvního platícího zákazníka), a zhodnotit jejich důležitost. V příspěvku jsou prezentovány pilotní výsledky dotazníkového šetření mezi 52 zakladateli startupů v České republice. Analýza prokázala využívání silných i slabých vazeb při založení a rozvoji startupového podnikání. Mezi klíčové skupiny patří obchodní partneři (zejména po získání prvního platícího zákazníka) a kamarádí (před získáním i po získání prvního platícího zákazníka. Důležitost některých slabých vazeb neodpovídá míře jejich využívání (pozitivně i negativně).
Czech name
Využití sociálního kapitálu při založení a rozvoji startupů
Czech description
Sociální kapitál představuje důležitý faktor úspěchu v podnikání a při internacionalizaci firem. Příspěvek se zaměřuje na zkoumání využívání sociálního kapitálu startupových firem v České republice. Cílem je identifikovat skupiny, které poskytují startupům pomoc při založení a rozvoji (před získáním a po získání prvního platícího zákazníka), a zhodnotit jejich důležitost. V příspěvku jsou prezentovány pilotní výsledky dotazníkového šetření mezi 52 zakladateli startupů v České republice. Analýza prokázala využívání silných i slabých vazeb při založení a rozvoji startupového podnikání. Mezi klíčové skupiny patří obchodní partneři (zejména po získání prvního platícího zákazníka) a kamarádí (před získáním i po získání prvního platícího zákazníka. Důležitost některých slabých vazeb neodpovídá míře jejich využívání (pozitivně i negativně).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Acta Paneuropeana - Letters in Economics and International Business
ISBN
978-80-89453-59-7
Number of pages of the result
7
Pages from-to
15-21
Number of pages of the book
95
Publisher name
Pan-European University, Faculty of Economics and Business
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS chapter
—