All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Value chains and value flows in enterprises

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04130081%3A_____%2F19%3AN0000025" target="_blank" >RIV/04130081:_____/19:N0000025 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vspp.cz/wp-content/uploads/2017/03/V%C5%A0PP_Enterpreneurship_studies_2019_ro%C4%8D.8_No_01-02-final-v10.pdf" target="_blank" >https://www.vspp.cz/wp-content/uploads/2017/03/V%C5%A0PP_Enterpreneurship_studies_2019_ro%C4%8D.8_No_01-02-final-v10.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnotové řetězce a hodnotové toky v podnicích

  • Original language description

    Příspěvek je čtvrtým příspěvkem repetitoria. V dřívějších dobách to bylo typické pro podnikání něco vyrobit a poté se pokusit uvést na trh. To znamená, že podnikání hledal pro své produkty zákazníky. V současné době však tento koncept nemůže fungovat dost dobrý. Zejména ne tam, kde mají zákazníci individuální a velmi odlišné potřeby a očekávání. To znamená, že v ekonomikách, které jsou hodnoceny přebytkem nabídky nad poptávkou. Společnosti jsou proto nuceni vyrábět pro předem definované a velmi odlišné cílové trhy. Uvědomují si tzv. kastomizace výroby. Aby byli s touto strategií úspěšní, musí nejprve najít způsob, jak zvýšit hodnotu svých produktů pro jednotlivé zákazníky. Samozřejmě, za ceny že trh přijme. Za tímto účelem jsou úspěšné modely ve formě hodnotových (někdy i oceňovacích) řetězců a toků. V tomto textu jsou vysvětleny hodnotové řetězce a toky příspěvek.

  • Czech name

    Hodnotové řetězce a hodnotové toky v podnicích

  • Czech description

    Příspěvek je čtvrtým příspěvkem repetitoria. V dřívějších dobách to bylo typické pro podnikání něco vyrobit a poté se pokusit uvést na trh. To znamená, že podnikání hledal pro své produkty zákazníky. V současné době však tento koncept nemůže fungovat dost dobrý. Zejména ne tam, kde mají zákazníci individuální a velmi odlišné potřeby a očekávání. To znamená, že v ekonomikách, které jsou hodnoceny přebytkem nabídky nad poptávkou. Společnosti jsou proto nuceni vyrábět pro předem definované a velmi odlišné cílové trhy. Uvědomují si tzv. kastomizace výroby. Aby byli s touto strategií úspěšní, musí nejprve najít způsob, jak zvýšit hodnotu svých produktů pro jednotlivé zákazníky. Samozřejmě, za ceny že trh přijme. Za tímto účelem jsou úspěšné modely ve formě hodnotových (někdy i oceňovacích) řetězců a toků. V tomto textu jsou vysvětleny hodnotové řetězce a toky příspěvek.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů