ATTRIBUTES OF CUSTOMER VALUE MODEL
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00131798" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00131798 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Atributy modelu hodnoty zákazníka
Original language description
Příspěvek přibližuje význam řízení hodnoty zákazníka. Autor se zaměřuje na metodu stanovení faktorů modelu hodnoty zákazníka. Výsledky mohou napomoci porozumění hodnoty zákazníka pro diferencovaný marketing. Tato tématika je v současném tržním prostředívelice aktuální, neboť přispívá k zvýšení efektivity podnikání.
Czech name
Atributy modelu hodnoty zákazníka
Czech description
Příspěvek přibližuje význam řízení hodnoty zákazníka. Autor se zaměřuje na metodu stanovení faktorů modelu hodnoty zákazníka. Výsledky mohou napomoci porozumění hodnoty zákazníka pro diferencovaný marketing. Tato tématika je v současném tržním prostředívelice aktuální, neboť přispívá k zvýšení efektivity podnikání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2008 2. část
ISBN
978-80-7392-021-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
PEF MZLU v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 13, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—