Application of Modern Marketing Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000832" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000832 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf" target="_blank" >https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moderní aplikace marketingové komunikace
Original language description
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.
Czech name
Moderní aplikace marketingové komunikace
Czech description
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně
ISBN
9788090835702
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
308
Pages from-to
101-110
Publisher name
Právní institut
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Nov 5, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—