All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of Modern Marketing Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000832" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000832 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf" target="_blank" >https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Moderní aplikace marketingové komunikace

  • Original language description

    Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.

  • Czech name

    Moderní aplikace marketingové komunikace

  • Czech description

    Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně

  • ISBN

    9788090835702

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    308

  • Pages from-to

    101-110

  • Publisher name

    Právní institut

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 5, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article