All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theoretical aspects of marketing management and the importance of understanding and generalization for corporate practice.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43889927" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43889927 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teoretické aspekty marketingového řízení a význam jejich pochopení a zobecnění pro firemní praxi

  • Original language description

    Dramatické proměny marketingového prostředí staví před managementy nové marketingové reality. Vzniklé skutečnosti mají vliv na řízení firem i jejich jednotlivých činností - tedy i na řízení marketingu. A ukazují, že marketing nemůže být funkcí jen jednoho firemního útvaru, ale musí znamenat komplexní snahu celé firmy. Řízení firmy i řízení marketingových činností musí směřovat jednotně k dosažení celkových firemních cílů. Proto pro marketing a jeho řízení zdůrazňujeme - výběr a následnou volbu cílovýchtrhů, - získání a udržení zákazníka vytvořením nabídky, představující vysokou zákaznickou hodnotu, doprovázenou atraktivní a smysluplnou komunikací. Přínosem příspěvku je zdůraznění platnosti základních principů marketingové filosofie v současné ekonomické praxi.

  • Czech name

    Teoretické aspekty marketingového řízení a význam jejich pochopení a zobecnění pro firemní praxi

  • Czech description

    Dramatické proměny marketingového prostředí staví před managementy nové marketingové reality. Vzniklé skutečnosti mají vliv na řízení firem i jejich jednotlivých činností - tedy i na řízení marketingu. A ukazují, že marketing nemůže být funkcí jen jednoho firemního útvaru, ale musí znamenat komplexní snahu celé firmy. Řízení firmy i řízení marketingových činností musí směřovat jednotně k dosažení celkových firemních cílů. Proto pro marketing a jeho řízení zdůrazňujeme - výběr a následnou volbu cílovýchtrhů, - získání a udržení zákazníka vytvořením nabídky, představující vysokou zákaznickou hodnotu, doprovázenou atraktivní a smysluplnou komunikací. Přínosem příspěvku je zdůraznění platnosti základních principů marketingové filosofie v současné ekonomické praxi.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    IX

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    31 - 42

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database