The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F22%3A%230000919" target="_blank" >RIV/04274644:_____/22:#0000919 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.cms-cma.cz/rocnik-2022/" target="_blank" >https://www.cms-cma.cz/rocnik-2022/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Original language description
Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.
Czech name
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Czech description
Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXVII
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
12-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—