All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The role of marketing and management in adult education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/46358978:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role marketingu a managementu ve vzdělávání dospělých

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá managementem a marketingovými aktivitami ve vzdělávání dospělých. Marketing je v dnešní době nedílnou součástí managementu vzdělávací instituce. Podstatou marketingu je zásadní orientace na zákazníka (tím může být i zájemce o vzdělávání či účastník vzdělávacího procesu) a na jeho potřeby. Proces vzdělávání je nutné při uvádění na trh i při jeho životním cyklu podporovat tak, aby bylo dosaženo maximalizace prodeje (to platí zejména u nabídky vzdělávání, které poskytují komerční vzdělávací instituce). Marketing se soustředí na budování vztahů se zákazníky.

  • Czech name

    Role marketingu a managementu ve vzdělávání dospělých

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá managementem a marketingovými aktivitami ve vzdělávání dospělých. Marketing je v dnešní době nedílnou součástí managementu vzdělávací instituce. Podstatou marketingu je zásadní orientace na zákazníka (tím může být i zájemce o vzdělávání či účastník vzdělávacího procesu) a na jeho potřeby. Proces vzdělávání je nutné při uvádění na trh i při jeho životním cyklu podporovat tak, aby bylo dosaženo maximalizace prodeje (to platí zejména u nabídky vzdělávání, které poskytují komerční vzdělávací instituce). Marketing se soustředí na budování vztahů se zákazníky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální přístupy managementu vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7290-958-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    130-144

  • Publisher name

    Centrum školského managementu PedF UK v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Apr 21, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article