All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

AI software for website personalization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F05800463%3A_____%2F23%3AN0000002" target="_blank" >RIV/05800463:_____/23:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.aidigi.cz/" target="_blank" >https://www.aidigi.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    AI software pro personalizaci webu

  • Original language description

    V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.

  • Czech name

    AI software pro personalizaci webu

  • Czech description

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20202 - Communication engineering and systems

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EG20_321%2F0025237" target="_blank" >EG20_321/0025237: AIDIGI - Use of artificial intelligence tools to increase the efficiency of ecommerce activities, especially in e-shop stores and gastronomic chains</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    V002

  • Technical parameters

    V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.

  • Economical parameters

    Zvýšení tržeb, zisku, úspora nákladů.

  • Owner IČO

    05800463

  • Owner name

    Databig s.r.o.