AI software for website personalization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F05800463%3A_____%2F23%3AN0000002" target="_blank" >RIV/05800463:_____/23:N0000002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.aidigi.cz/" target="_blank" >https://www.aidigi.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
AI software pro personalizaci webu
Original language description
V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.
Czech name
AI software pro personalizaci webu
Czech description
—
Classification
Type
R - Software
CEP classification
—
OECD FORD branch
20202 - Communication engineering and systems
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EG20_321%2F0025237" target="_blank" >EG20_321/0025237: AIDIGI - Use of artificial intelligence tools to increase the efficiency of ecommerce activities, especially in e-shop stores and gastronomic chains</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
V002
Technical parameters
V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.
Economical parameters
Zvýšení tržeb, zisku, úspora nákladů.
Owner IČO
05800463
Owner name
Databig s.r.o.