Benchmarking of 3D print
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902302" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902302 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Benchmarking 3D tisku
Original language description
Cílem bylo zhodnotit pomocí benchmarkingu konkurenční společnosti a vytvořit účinnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích včetně webových stránek. Aby byl naplněn cíl projektu, byla provedena analýza a hodnocení sociálních sítí konkurenčních společností pro společnost Protoprint v odvětví 3D tisku, na základě které byl vyhodnocen nejlepší obsah a vytvořena marketingová kampaň pro B2C segment. Dále byl vytvořen finální vzhled webových stránek, na základě již vytvořených různých designů a následné konzultace se zástupci společnosti. Taktéž bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit základní informace pro marketingovou komunikaci, jako například informace o nejčastějších problémech při 3D tisku a s hot-endy, konkurenčních společnostech aj. Výsledky z tohoto dotazníkového šetření sloužily zejména pro tvorbu dalších návrhů marketingové komunikace a pro zástupce společnosti Protoprint, kteří dle výsledků mohou přizpůsobit svůj produkt. Dle všech zjištěných údajů se může startupová společnost Protoprint relativně dobře odrazit a již od začátku stanovit nejvhodnější marketingovou komunikaci a předčit konkurenty. Dále je možno přizpůsobit jejich produkty zjištěným problémům potencionálních zákazníků. Výchozí společnosti byl vytvořen kreativní design webových stránek, který ihned začali programovat a již je z části účinný.
Czech name
Benchmarking 3D tisku
Czech description
Cílem bylo zhodnotit pomocí benchmarkingu konkurenční společnosti a vytvořit účinnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích včetně webových stránek. Aby byl naplněn cíl projektu, byla provedena analýza a hodnocení sociálních sítí konkurenčních společností pro společnost Protoprint v odvětví 3D tisku, na základě které byl vyhodnocen nejlepší obsah a vytvořena marketingová kampaň pro B2C segment. Dále byl vytvořen finální vzhled webových stránek, na základě již vytvořených různých designů a následné konzultace se zástupci společnosti. Taktéž bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit základní informace pro marketingovou komunikaci, jako například informace o nejčastějších problémech při 3D tisku a s hot-endy, konkurenčních společnostech aj. Výsledky z tohoto dotazníkového šetření sloužily zejména pro tvorbu dalších návrhů marketingové komunikace a pro zástupce společnosti Protoprint, kteří dle výsledků mohou přizpůsobit svůj produkt. Dle všech zjištěných údajů se může startupová společnost Protoprint relativně dobře odrazit a již od začátku stanovit nejvhodnější marketingovou komunikaci a předčit konkurenty. Dále je možno přizpůsobit jejich produkty zjištěným problémům potencionálních zákazníků. Výchozí společnosti byl vytvořen kreativní design webových stránek, který ihned začali programovat a již je z části účinný.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7394-802-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
128-133
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
May 7, 2020
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—