All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Benchmarking of 3D print

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902302" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902302 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Benchmarking 3D tisku

  • Original language description

    Cílem bylo zhodnotit pomocí benchmarkingu konkurenční společnosti a vytvořit účinnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích včetně webových stránek. Aby byl naplněn cíl projektu, byla provedena analýza a hodnocení sociálních sítí konkurenčních společností pro společnost Protoprint v odvětví 3D tisku, na základě které byl vyhodnocen nejlepší obsah a vytvořena marketingová kampaň pro B2C segment. Dále byl vytvořen finální vzhled webových stránek, na základě již vytvořených různých designů a následné konzultace se zástupci společnosti. Taktéž bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit základní informace pro marketingovou komunikaci, jako například informace o nejčastějších problémech při 3D tisku a s hot-endy, konkurenčních společnostech aj. Výsledky z tohoto dotazníkového šetření sloužily zejména pro tvorbu dalších návrhů marketingové komunikace a pro zástupce společnosti Protoprint, kteří dle výsledků mohou přizpůsobit svůj produkt. Dle všech zjištěných údajů se může startupová společnost Protoprint relativně dobře odrazit a již od začátku stanovit nejvhodnější marketingovou komunikaci a předčit konkurenty. Dále je možno přizpůsobit jejich produkty zjištěným problémům potencionálních zákazníků. Výchozí společnosti byl vytvořen kreativní design webových stránek, který ihned začali programovat a již je z části účinný.

  • Czech name

    Benchmarking 3D tisku

  • Czech description

    Cílem bylo zhodnotit pomocí benchmarkingu konkurenční společnosti a vytvořit účinnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích včetně webových stránek. Aby byl naplněn cíl projektu, byla provedena analýza a hodnocení sociálních sítí konkurenčních společností pro společnost Protoprint v odvětví 3D tisku, na základě které byl vyhodnocen nejlepší obsah a vytvořena marketingová kampaň pro B2C segment. Dále byl vytvořen finální vzhled webových stránek, na základě již vytvořených různých designů a následné konzultace se zástupci společnosti. Taktéž bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit základní informace pro marketingovou komunikaci, jako například informace o nejčastějších problémech při 3D tisku a s hot-endy, konkurenčních společnostech aj. Výsledky z tohoto dotazníkového šetření sloužily zejména pro tvorbu dalších návrhů marketingové komunikace a pro zástupce společnosti Protoprint, kteří dle výsledků mohou přizpůsobit svůj produkt. Dle všech zjištěných údajů se může startupová společnost Protoprint relativně dobře odrazit a již od začátku stanovit nejvhodnější marketingovou komunikaci a předčit konkurenty. Dále je možno přizpůsobit jejich produkty zjištěným problémům potencionálních zákazníků. Výchozí společnosti byl vytvořen kreativní design webových stránek, který ihned začali programovat a již je z části účinný.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-802-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    128-133

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    České Budějovice

  • Event date

    May 7, 2020

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article