All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Appropriate web presentation in virtual environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006965" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006965 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí

  • Original language description

    Abstrakt Správná webová prezentace musí být pozitivně hodnocena, musí být aktuální, dobře provedena a dále musí mít obsah a také intenzitu surfování po Internetu. (Vysekalová, 2007). Základním komunikačním rozhraním v rámci e-commerce systémů i on-line nakupování jsou z hlediska zákazníků právě webové stránky, které jsou integrovány v rámci webových portálů internetových obchodů náležejících do kategorie komerčních portálů, u kterých jsou cílovou skupinou zákazníci. (Suchánek, 2012). Jestliže mají být webové stránky skutečným nástrojem dosažení cílů marketingové komunikace na Internetu, pak je třeba při jejich tvorbě dodržet pravidla v oblasti přístupnosti a použitelnosti. Především mají informovat a udržovat zákazníky v kontaktu s firmou a jejími produkty. Správné webové stránky mají za účel přilákat návštěvníky na specifické dotazy nebo mohou být vytvořeny jenom za účelem reklamy. (Janouch, 2014) Cílem výzkumu a tohoto příspěvku je prezentace informací z oblasti moderního virtuálního

  • Czech name

    Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí

  • Czech description

    Abstrakt Správná webová prezentace musí být pozitivně hodnocena, musí být aktuální, dobře provedena a dále musí mít obsah a také intenzitu surfování po Internetu. (Vysekalová, 2007). Základním komunikačním rozhraním v rámci e-commerce systémů i on-line nakupování jsou z hlediska zákazníků právě webové stránky, které jsou integrovány v rámci webových portálů internetových obchodů náležejících do kategorie komerčních portálů, u kterých jsou cílovou skupinou zákazníci. (Suchánek, 2012). Jestliže mají být webové stránky skutečným nástrojem dosažení cílů marketingové komunikace na Internetu, pak je třeba při jejich tvorbě dodržet pravidla v oblasti přístupnosti a použitelnosti. Především mají informovat a udržovat zákazníky v kontaktu s firmou a jejími produkty. Správné webové stránky mají za účel přilákat návštěvníky na specifické dotazy nebo mohou být vytvořeny jenom za účelem reklamy. (Janouch, 2014) Cílem výzkumu a tohoto příspěvku je prezentace informací z oblasti moderního virtuálního

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Informatika XXVIII/2015

  • ISBN

    978-80-7509-344-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    23-24

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article