Appropriate web presentation in virtual environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006965" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006965 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí
Original language description
Abstrakt Správná webová prezentace musí být pozitivně hodnocena, musí být aktuální, dobře provedena a dále musí mít obsah a také intenzitu surfování po Internetu. (Vysekalová, 2007). Základním komunikačním rozhraním v rámci e-commerce systémů i on-line nakupování jsou z hlediska zákazníků právě webové stránky, které jsou integrovány v rámci webových portálů internetových obchodů náležejících do kategorie komerčních portálů, u kterých jsou cílovou skupinou zákazníci. (Suchánek, 2012). Jestliže mají být webové stránky skutečným nástrojem dosažení cílů marketingové komunikace na Internetu, pak je třeba při jejich tvorbě dodržet pravidla v oblasti přístupnosti a použitelnosti. Především mají informovat a udržovat zákazníky v kontaktu s firmou a jejími produkty. Správné webové stránky mají za účel přilákat návštěvníky na specifické dotazy nebo mohou být vytvořeny jenom za účelem reklamy. (Janouch, 2014) Cílem výzkumu a tohoto příspěvku je prezentace informací z oblasti moderního virtuálního
Czech name
Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí
Czech description
Abstrakt Správná webová prezentace musí být pozitivně hodnocena, musí být aktuální, dobře provedena a dále musí mít obsah a také intenzitu surfování po Internetu. (Vysekalová, 2007). Základním komunikačním rozhraním v rámci e-commerce systémů i on-line nakupování jsou z hlediska zákazníků právě webové stránky, které jsou integrovány v rámci webových portálů internetových obchodů náležejících do kategorie komerčních portálů, u kterých jsou cílovou skupinou zákazníci. (Suchánek, 2012). Jestliže mají být webové stránky skutečným nástrojem dosažení cílů marketingové komunikace na Internetu, pak je třeba při jejich tvorbě dodržet pravidla v oblasti přístupnosti a použitelnosti. Především mají informovat a udržovat zákazníky v kontaktu s firmou a jejími produkty. Správné webové stránky mají za účel přilákat návštěvníky na specifické dotazy nebo mohou být vytvořeny jenom za účelem reklamy. (Janouch, 2014) Cílem výzkumu a tohoto příspěvku je prezentace informací z oblasti moderního virtuálního
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Informatika XXVIII/2015
ISBN
978-80-7509-344-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
23-24
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—