Selected determinants of fairtrade products purchase
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001302" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001302 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.inesan.eu/files/web1_nakup.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web1_nakup.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané determinanty nákupu fairtradových výrobků
Original language description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají přístupu obyvatel ČR k nákupu fairtradových výrobků a základních parametrů nákupu faitradových výrobků jakými jsou mj. místo nákupu, typ nakupovaných produktů, frekvence nákupu a měsíční útrata za tyto produkty. Identifikovány jsou rovněž hlavní stimuly a bariéry nákupu fairtradových výrobků. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Czech name
Vybrané determinanty nákupu fairtradových výrobků
Czech description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají přístupu obyvatel ČR k nákupu fairtradových výrobků a základních parametrů nákupu faitradových výrobků jakými jsou mj. místo nákupu, typ nakupovaných produktů, frekvence nákupu a měsíční útrata za tyto produkty. Identifikovány jsou rovněž hlavní stimuly a bariéry nákupu fairtradových výrobků. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů