Preferences and attitudes of the Czech inhabitants toward fair trade
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001305" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001305 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_4_preference.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_4_preference.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Preference a postoje obyvatel ČR k fair trade
Original language description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají preferencí a postojů obyvatel ČR k fair trade. Pozornostje věnována konfrontaci fairtradových a běžných výrobků v rámci nákupního chování, jež je doplněna o konkrétní důvody zákazníků preferujících fairtradové výrobky. Výsledky výzkumu dále poukazují na postoje a vztahy respondentů k fair trade, o nichž vypovídá ochota realizovat konkrétní vybrané kroky. V neposlední řadě je identifikován postoj obyvatel k vybraným opatřením zaměřeným na podporu zájmu o fairtradové výrobky. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek narozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezen
Czech name
Preference a postoje obyvatel ČR k fair trade
Czech description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají preferencí a postojů obyvatel ČR k fair trade. Pozornostje věnována konfrontaci fairtradových a běžných výrobků v rámci nákupního chování, jež je doplněna o konkrétní důvody zákazníků preferujících fairtradové výrobky. Výsledky výzkumu dále poukazují na postoje a vztahy respondentů k fair trade, o nichž vypovídá ochota realizovat konkrétní vybrané kroky. V neposlední řadě je identifikován postoj obyvatel k vybraným opatřením zaměřeným na podporu zájmu o fairtradové výrobky. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek narozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezen
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů