FAIRTRADE? Mark
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001306" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001306 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Značka FAIRTRADE?
Original language description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky se týkají analýzy povědomí, znalosti a postojů respondentů spojených se značkou FAIRTRADE®. Prezentováno je také hodnocení dalších značek a symbolů, s nimiž se obyvatelé mohou při nákupu setkávat. Pozornost je v tomto ohledu věnována značkám EŠV, BIO a Oxfam. Pro všechny sledované značky jsou k dispozici údaje o deklarované znalosti, odhadu významu značky a specifikace hodnoty, kterou daná značka reprezentuje. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Czech name
Značka FAIRTRADE?
Czech description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky se týkají analýzy povědomí, znalosti a postojů respondentů spojených se značkou FAIRTRADE®. Prezentováno je také hodnocení dalších značek a symbolů, s nimiž se obyvatelé mohou při nákupu setkávat. Pozornost je v tomto ohledu věnována značkám EŠV, BIO a Oxfam. Pro všechny sledované značky jsou k dispozici údaje o deklarované znalosti, odhadu významu značky a specifikace hodnoty, kterou daná značka reprezentuje. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů