All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

FAIRTRADE? Mark

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001306" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001306 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Značka FAIRTRADE?

  • Original language description

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky se týkají analýzy povědomí, znalosti a postojů respondentů spojených se značkou FAIRTRADE®. Prezentováno je také hodnocení dalších značek a symbolů, s nimiž se obyvatelé mohou při nákupu setkávat. Pozornost je v tomto ohledu věnována značkám EŠV, BIO a Oxfam. Pro všechny sledované značky jsou k dispozici údaje o deklarované znalosti, odhadu významu značky a specifikace hodnoty, kterou daná značka reprezentuje. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

  • Czech name

    Značka FAIRTRADE?

  • Czech description

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky se týkají analýzy povědomí, znalosti a postojů respondentů spojených se značkou FAIRTRADE®. Prezentováno je také hodnocení dalších značek a symbolů, s nimiž se obyvatelé mohou při nákupu setkávat. Pozornost je v tomto ohledu věnována značkám EŠV, BIO a Oxfam. Pro všechny sledované značky jsou k dispozici údaje o deklarované znalosti, odhadu významu značky a specifikace hodnoty, kterou daná značka reprezentuje. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů