All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Fair trade awareness in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3AN0000001" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Povědomí o Fair trade v populaci ČR

  • Original language description

    Datový soubor „Povědomí o Fair trade v populaci ČR“ jsou jedním z výsledků projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade“. Hlavním cílem projektu bylo hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Tento datový soubor byl upraven pro potřeby široké odborné veřejnosti. Data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview. Sběr primárních dat byl proveden v České republice v průběhu prosince 2011 a ledna 2012.

  • Czech name

    Povědomí o Fair trade v populaci ČR

  • Czech description

    Datový soubor „Povědomí o Fair trade v populaci ČR“ jsou jedním z výsledků projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade“. Hlavním cílem projektu bylo hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Tento datový soubor byl upraven pro potřeby široké odborné veřejnosti. Data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview. Sběr primárních dat byl proveden v České republice v průběhu prosince 2011 a ledna 2012.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů