All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Attitudes of Czech inhabitants towards fair trade. 2013 summary research report of project CZ.2.01.2011.221.001

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F13%3A02001101" target="_blank" >RIV/24759384:_____/13:02001101 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístup obyvatel ČR k fair trade. Souhrnná výzkumná zpráva z projektu CZ.2.01.2011.221.001 za rok 2013

  • Original language description

    Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem Přístup obyvatel ČR k fair trade. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí: nákup fairtradových výrobků (motivační faktory, nakupované výrobky, formy nákupního chování a obecné postoje k nákupu fair trade) a preference a postoje v oblasti fair trade. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

  • Czech name

    Přístup obyvatel ČR k fair trade. Souhrnná výzkumná zpráva z projektu CZ.2.01.2011.221.001 za rok 2013

  • Czech description

    Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem Přístup obyvatel ČR k fair trade. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí: nákup fairtradových výrobků (motivační faktory, nakupované výrobky, formy nákupního chování a obecné postoje k nákupu fair trade) a preference a postoje v oblasti fair trade. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    33

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

  • Version