Attitudes of Czech inhabitants towards fair trade. 2013 summary research report of project CZ.2.01.2011.221.001
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F13%3A02001101" target="_blank" >RIV/24759384:_____/13:02001101 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístup obyvatel ČR k fair trade. Souhrnná výzkumná zpráva z projektu CZ.2.01.2011.221.001 za rok 2013
Original language description
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem Přístup obyvatel ČR k fair trade. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí: nákup fairtradových výrobků (motivační faktory, nakupované výrobky, formy nákupního chování a obecné postoje k nákupu fair trade) a preference a postoje v oblasti fair trade. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Czech name
Přístup obyvatel ČR k fair trade. Souhrnná výzkumná zpráva z projektu CZ.2.01.2011.221.001 za rok 2013
Czech description
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem Přístup obyvatel ČR k fair trade. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí: nákup fairtradových výrobků (motivační faktory, nakupované výrobky, formy nákupního chování a obecné postoje k nákupu fair trade) a preference a postoje v oblasti fair trade. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
33
Place of publication
Praha
Publisher/client name
—
Version
—