All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Conditions for fair trade development in the Czech Republic. 2015 summary research report of project CZ.2.01.2014.221.011

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000094" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000094 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice. Souhrnná zpráva z projektu CZ.2.01.2014.221.011 za rok 2015

  • Original language description

    Zpráva prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice. Hlavním účelem této zprávy je shrnout klíčové zjištění a výsledky z řešení projektu v roce 2015. V této zprávě jsou analyzovány a v detailu popsány typické behaviorální vzorce nákupního chování týkající se fairtradových výrobků. Konkrétně je určen sociodemografický profil spotřebitelů fairtradových výrobků, nejčastěji nakupované fairtradové produkty, průměrná útrata za fairtradové výrobky a konkrétní formy nákupního chování v souvislosti s postojem respondenta k nakupování jako takovému, místem nákupu těchto výrobků a celkovými výdaji za potraviny. Dále je analyzován vliv ceny na nákup fairtradových výrobků a je provedena modelace cenové citlivosti ve vztahu k fairtradovým výrobkům. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview. Ke zpracování dat byly použity kvantitativní analytické metody.

  • Czech name

    Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice. Souhrnná zpráva z projektu CZ.2.01.2014.221.011 za rok 2015

  • Czech description

    Zpráva prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice. Hlavním účelem této zprávy je shrnout klíčové zjištění a výsledky z řešení projektu v roce 2015. V této zprávě jsou analyzovány a v detailu popsány typické behaviorální vzorce nákupního chování týkající se fairtradových výrobků. Konkrétně je určen sociodemografický profil spotřebitelů fairtradových výrobků, nejčastěji nakupované fairtradové produkty, průměrná útrata za fairtradové výrobky a konkrétní formy nákupního chování v souvislosti s postojem respondenta k nakupování jako takovému, místem nákupu těchto výrobků a celkovými výdaji za potraviny. Dále je analyzován vliv ceny na nákup fairtradových výrobků a je provedena modelace cenové citlivosti ve vztahu k fairtradovým výrobkům. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview. Ke zpracování dat byly použity kvantitativní analytické metody.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    21

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

  • Version