All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech citizens? willingness to pay a higher price for Fair Trade products

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000152" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000152 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/ochota-priplatit" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/ochota-priplatit</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Ochota obyvatel ČR zaplatit vyšší cenu za Fairtradové výrobky

  • Original language description

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.05.2014.221.025 s názvem ?Používání WTP ve společenskovědním výzkumu?. Provedená analýza dat se zaměřila na ochotu obyvatel ČR platit vyšší cenu za Fairtradové výrobky. Současně byla sledována akceptovatelná výše finančních prostředků vynaložená na fair tradové výrobky ve srovnání s běžnými. Dále byla pozornost věnována sociodemografickým charakteristikám ovlivňujících nákupní chování včetně identifikovaných diferencí. Data prezentovaná v tomto článku, byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

  • Czech name

    Ochota obyvatel ČR zaplatit vyšší cenu za Fairtradové výrobky

  • Czech description

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.05.2014.221.025 s názvem ?Používání WTP ve společenskovědním výzkumu?. Provedená analýza dat se zaměřila na ochotu obyvatel ČR platit vyšší cenu za Fairtradové výrobky. Současně byla sledována akceptovatelná výše finančních prostředků vynaložená na fair tradové výrobky ve srovnání s běžnými. Dále byla pozornost věnována sociodemografickým charakteristikám ovlivňujících nákupní chování včetně identifikovaných diferencí. Data prezentovaná v tomto článku, byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů