All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Different consumer motivation for purchasing Fair Trade products

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000157" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000157 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/rozdilne-motivace-ft" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/rozdilne-motivace-ft</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozdílné motivace spotřebitelů při nákupu fairtradových výrobků

  • Original language description

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Článek popisuje postoje spotřebitelů k nákupu fairtradových výrobků. U skupiny spotřebitelů,kteří mají o nákup těchto výrobků zájem, pak popisuje různé motivace, které k tomuto zájmu vedou. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno1.188 interview.

  • Czech name

    Rozdílné motivace spotřebitelů při nákupu fairtradových výrobků

  • Czech description

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Článek popisuje postoje spotřebitelů k nákupu fairtradových výrobků. U skupiny spotřebitelů,kteří mají o nákup těchto výrobků zájem, pak popisuje různé motivace, které k tomuto zájmu vedou. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno1.188 interview.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů