All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Conditions for fair trade development in the Czech Republic.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000021" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000021 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice.

  • Original language description

    Hlavním účelem této zprávy je shrnout klíčové zjištění a výsledky z řešení projektu v roce 2016 týkajících se jednotlivých oblastí. V této zprávě jsou analyzovány a v detailu popsány aspekty spojené s místem prodeje fairtradových výrobků, zvláště povědomí o místě prodeje fairtradových výrobků, místo nákupu fairtradových výrobků a dostupnost fairtradových výrobků. V další části je pozornost věnována některým postojům spotřebitelů, na základě kterých je možné indikovat míru jejich podpory rozšíření prodeje fairtradových výrobků: vnímají nabídky fairtradových výrobků, názor na prodej fairtradových výrobků v běžné obchodní síti, názor na větší rozsah nabízeného zboží na trhu, názor na vybraná opatření ke zvýšení prodeje fairtradových výrobků a ochota realizovat kroky na podporu prodeje fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview. Ke zpracování dat byly použity kvantitativní analytické metody.

  • Czech name

    Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice.

  • Czech description

    Hlavním účelem této zprávy je shrnout klíčové zjištění a výsledky z řešení projektu v roce 2016 týkajících se jednotlivých oblastí. V této zprávě jsou analyzovány a v detailu popsány aspekty spojené s místem prodeje fairtradových výrobků, zvláště povědomí o místě prodeje fairtradových výrobků, místo nákupu fairtradových výrobků a dostupnost fairtradových výrobků. V další části je pozornost věnována některým postojům spotřebitelů, na základě kterých je možné indikovat míru jejich podpory rozšíření prodeje fairtradových výrobků: vnímají nabídky fairtradových výrobků, názor na prodej fairtradových výrobků v běžné obchodní síti, názor na větší rozsah nabízeného zboží na trhu, názor na vybraná opatření ke zvýšení prodeje fairtradových výrobků a ochota realizovat kroky na podporu prodeje fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview. Ke zpracování dat byly použity kvantitativní analytické metody.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    23

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Neuveden

  • Version