Conditions for fair trade development in the Czech Republic.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000021" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000021 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice.
Original language description
Hlavním účelem této zprávy je shrnout klíčové zjištění a výsledky z řešení projektu v roce 2016 týkajících se jednotlivých oblastí. V této zprávě jsou analyzovány a v detailu popsány aspekty spojené s místem prodeje fairtradových výrobků, zvláště povědomí o místě prodeje fairtradových výrobků, místo nákupu fairtradových výrobků a dostupnost fairtradových výrobků. V další části je pozornost věnována některým postojům spotřebitelů, na základě kterých je možné indikovat míru jejich podpory rozšíření prodeje fairtradových výrobků: vnímají nabídky fairtradových výrobků, názor na prodej fairtradových výrobků v běžné obchodní síti, názor na větší rozsah nabízeného zboží na trhu, názor na vybraná opatření ke zvýšení prodeje fairtradových výrobků a ochota realizovat kroky na podporu prodeje fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview. Ke zpracování dat byly použity kvantitativní analytické metody.
Czech name
Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice.
Czech description
Hlavním účelem této zprávy je shrnout klíčové zjištění a výsledky z řešení projektu v roce 2016 týkajících se jednotlivých oblastí. V této zprávě jsou analyzovány a v detailu popsány aspekty spojené s místem prodeje fairtradových výrobků, zvláště povědomí o místě prodeje fairtradových výrobků, místo nákupu fairtradových výrobků a dostupnost fairtradových výrobků. V další části je pozornost věnována některým postojům spotřebitelů, na základě kterých je možné indikovat míru jejich podpory rozšíření prodeje fairtradových výrobků: vnímají nabídky fairtradových výrobků, názor na prodej fairtradových výrobků v běžné obchodní síti, názor na větší rozsah nabízeného zboží na trhu, názor na vybraná opatření ke zvýšení prodeje fairtradových výrobků a ochota realizovat kroky na podporu prodeje fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview. Ke zpracování dat byly použity kvantitativní analytické metody.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
23
Place of publication
Praha
Publisher/client name
Neuveden
Version
—