Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000788" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000788 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
Original language description
Vytvoření hodnot pro zákazníka se stalo klíčovou otázkou pro konkurenční výhodu. Čím lepší hodnota nabídky je přizpůsobena, tím ji vnímá více zákazníků. Metody, které byly použity, jsou založeny na studiu literatury a analýze vybraných statistických ukazatelů a primárního výzkumu. Data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu za použití technik pro shromažďování dat u respondentů - dotazníky (503).
Czech name
Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
Czech description
Vytvoření hodnot pro zákazníka se stalo klíčovou otázkou pro konkurenční výhodu. Čím lepší hodnota nabídky je přizpůsobena, tím ji vnímá více zákazníků. Metody, které byly použity, jsou založeny na studiu literatury a analýze vybraných statistických ukazatelů a primárního výzkumu. Data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu za použití technik pro shromažďování dat u respondentů - dotazníky (503).
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů