Mathematics for Everybody with UEM and E-learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000790" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000790 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Matematika VŠEM a e?learning
Original language description
Projekt Popularizace matematiky a podpora přechodu středoškolských studentů na vysoké školy technického směru (zkrácený název Matematika VŠEM) se řešil v rámci grantu Operačního programu Praha adaptabilita na Vysoké škole ekonomie a managementu o. p. s.v Praze 5 a jeho výstupy se aplikovaly na Gymnáziu Elišky Krásnohorské v Praze 4 ? Michli. Cílem projektu bylo poskytovat zajímavou formou vysokou kvalitu matematického vzdělání, zvýšit matematickou gramotnost především současných středoškoláků a podpořit zájem středoškolské mládeže o studium na vysokých školách technického a přírodovědného směru. V článku se věnujeme předpokladům, ze kterých jsme vycházely při řešení projektu. Dále uvádíme výstupy projektu s důrazem na prvky e-learningu v řešení, jde speciálně o videoprezentace a testy.
Czech name
Matematika VŠEM a e?learning
Czech description
Projekt Popularizace matematiky a podpora přechodu středoškolských studentů na vysoké školy technického směru (zkrácený název Matematika VŠEM) se řešil v rámci grantu Operačního programu Praha adaptabilita na Vysoké škole ekonomie a managementu o. p. s.v Praze 5 a jeho výstupy se aplikovaly na Gymnáziu Elišky Krásnohorské v Praze 4 ? Michli. Cílem projektu bylo poskytovat zajímavou formou vysokou kvalitu matematického vzdělání, zvýšit matematickou gramotnost především současných středoškoláků a podpořit zájem středoškolské mládeže o studium na vysokých školách technického a přírodovědného směru. V článku se věnujeme předpokladům, ze kterých jsme vycházely při řešení projektu. Dále uvádíme výstupy projektu s důrazem na prvky e-learningu v řešení, jde speciálně o videoprezentace a testy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
BA - General mathematics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů