All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected Marketing Aspects for E-business in Hospitality

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000159" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000159 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané marketingové aspekty e-businessu v hotelnictví

  • Original language description

    Příspěvek seznamuje s výzkumem poskytovaných informací o konferenčních sálech hotelů na webových stránkách, které jsou základem jejich e-businessu. Poskytované informace jsou součástí marketingové komunikace hotelů. Kvalita konferenčních sálů proto výrazně ovlivňuje kvalitu marketingové komunikace. Lze předpokládat, že informace o sálech jsou pravdivé. Klamavé informace by se následně velmi negativně projevily v reálných situacích při pořádání konkrétních akcí. Výzkum tedy ukazuje nejen současný stav konferenčních sálů hotelů, ale také znalosti kompetentních pracovníků z oblasti auditoriologie a jejich potenciální důsledek v marketingu hotelů.

  • Czech name

    Vybrané marketingové aspekty e-businessu v hotelnictví

  • Czech description

    Příspěvek seznamuje s výzkumem poskytovaných informací o konferenčních sálech hotelů na webových stránkách, které jsou základem jejich e-businessu. Poskytované informace jsou součástí marketingové komunikace hotelů. Kvalita konferenčních sálů proto výrazně ovlivňuje kvalitu marketingové komunikace. Lze předpokládat, že informace o sálech jsou pravdivé. Klamavé informace by se následně velmi negativně projevily v reálných situacích při pořádání konkrétních akcí. Výzkum tedy ukazuje nejen současný stav konferenčních sálů hotelů, ale také znalosti kompetentních pracovníků z oblasti auditoriologie a jejich potenciální důsledek v marketingu hotelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Research of domestic and incoming tourism in relationship reducing social-economical disparities.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres

  • ISBN

    978-80-87570-17-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    18-25

  • Publisher name

    Extrasystem Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article