Integratet Marketing and Corporate Communication Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F18%3AN0000002" target="_blank" >RIV/25739018:_____/18:N0000002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Management integrované marketingové a podnikové komunikace
Original language description
Monografie se nejprve věnuje managementu integrované marketingové komunikace. Následuje kapitola o managementu podnikové komunikace, kde jsou probírány otázky podnikové identity, podnikové kultury a podnikového image. Nechybí navazující praktické příklady managementu podnikové komunikace. Závěrečná kapitola se věnuje managementu integrovaného monitoringu kvality života.
Czech name
Management integrované marketingové a podnikové komunikace
Czech description
Monografie se nejprve věnuje managementu integrované marketingové komunikace. Následuje kapitola o managementu podnikové komunikace, kde jsou probírány otázky podnikové identity, podnikové kultury a podnikového image. Nechybí navazující praktické příklady managementu podnikové komunikace. Závěrečná kapitola se věnuje managementu integrovaného monitoringu kvality života.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-86747-48-4
Number of pages
135
Publisher name
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—