Principles of Marketing Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F09%3A00149857" target="_blank" >RIV/62156489:43310/09:00149857 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Základy marketingovej komunikácie
Original language description
Kniha se věnuje základním problémům současné marketingové komunikace.První kapitola pojednává nejprve o komunikaci obecně a potom speciálně o mraketingové komunikaci. Další dvě kapitoly jsou věnovány reklamě. První obecně a navazující potom speciálně venkovní reklamě. Zvláštní pozornost je věnována úloze sdělovacích prostředků a mediaplánu. Další kapitoly se týkají podpory prodeje(včetně veletrhů a výstav), public relations, osobního prodeje, direct marketingu a jeho podobám jako telemarketingu, directmailu, teleshoppingu atd. Speciální kapitoly jsou věnovány event marketingu a internetu. Hlavním rysem současná marketingové komunikace je integrovat všechny použité nástroje ke společnému cíli. Začátek marketingové komunikace patří podnikové komunikaci.To znamená věnovat pozornost nejprve podnikové identitě, podnikové kultuře a podnikovému image.Integrovaná marketingová komunikace (IMC) by měla využívat rovněž audit marketingové komunikace.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-89447-11-4
Number of pages
232
Publisher name
Eurokódex
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS book
—