All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Principles of Marketing Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F09%3A00149857" target="_blank" >RIV/62156489:43310/09:00149857 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    slovinština

  • Original language name

    Základy marketingovej komunikácie

  • Original language description

    Kniha se věnuje základním problémům současné marketingové komunikace.První kapitola pojednává nejprve o komunikaci obecně a potom speciálně o mraketingové komunikaci. Další dvě kapitoly jsou věnovány reklamě. První obecně a navazující potom speciálně venkovní reklamě. Zvláštní pozornost je věnována úloze sdělovacích prostředků a mediaplánu. Další kapitoly se týkají podpory prodeje(včetně veletrhů a výstav), public relations, osobního prodeje, direct marketingu a jeho podobám jako telemarketingu, directmailu, teleshoppingu atd. Speciální kapitoly jsou věnovány event marketingu a internetu. Hlavním rysem současná marketingové komunikace je integrovat všechny použité nástroje ke společnému cíli. Začátek marketingové komunikace patří podnikové komunikaci.To znamená věnovat pozornost nejprve podnikové identitě, podnikové kultuře a podnikovému image.Integrovaná marketingová komunikace (IMC) by měla využívat rovněž audit marketingové komunikace.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-89447-11-4

  • Number of pages

    232

  • Publisher name

    Eurokódex

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS book