Marketing communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00174085" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00174085 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace
Original language description
Kniha je tvořena šesti částmi. První se obecně týká pojmu a problematiky komunikace. Druhá část je o podnikové komunikaci, o identitě, kultuře a image organizace. Třetí je o úloze marketingového výzkumu. Čtvrtá část se věnuje dalším marketingovým nástrojům, zejména marketingovému mixu, tvořícímu marketingovou komunikaci v širokém smyslu slova. V paté části se probírají jednotlivé nástroje a strategie marketingové komunikace. Poslední část se věnuje využití marketingové komunikace ve veřejné správě. Jsouzde publikovány mnohé z výsledků z výzkumného záměru MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu na roky 2005--2011, zejména o současném chování zákazníků v ČR. Součástí knihy je také DVD s praktickými příklady.
Czech name
Marketingová komunikace
Czech description
Kniha je tvořena šesti částmi. První se obecně týká pojmu a problematiky komunikace. Druhá část je o podnikové komunikaci, o identitě, kultuře a image organizace. Třetí je o úloze marketingového výzkumu. Čtvrtá část se věnuje dalším marketingovým nástrojům, zejména marketingovému mixu, tvořícímu marketingovou komunikaci v širokém smyslu slova. V paté části se probírají jednotlivé nástroje a strategie marketingové komunikace. Poslední část se věnuje využití marketingové komunikace ve veřejné správě. Jsouzde publikovány mnohé z výsledků z výzkumného záměru MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu na roky 2005--2011, zejména o současném chování zákazníků v ČR. Součástí knihy je také DVD s praktickými příklady.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-251-3432-0
Number of pages
488
Publisher name
Computer Press
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—