All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00174085" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00174085 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace

  • Original language description

    Kniha je tvořena šesti částmi. První se obecně týká pojmu a problematiky komunikace. Druhá část je o podnikové komunikaci, o identitě, kultuře a image organizace. Třetí je o úloze marketingového výzkumu. Čtvrtá část se věnuje dalším marketingovým nástrojům, zejména marketingovému mixu, tvořícímu marketingovou komunikaci v širokém smyslu slova. V paté části se probírají jednotlivé nástroje a strategie marketingové komunikace. Poslední část se věnuje využití marketingové komunikace ve veřejné správě. Jsouzde publikovány mnohé z výsledků z výzkumného záměru MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu na roky 2005--2011, zejména o současném chování zákazníků v ČR. Součástí knihy je také DVD s praktickými příklady.

  • Czech name

    Marketingová komunikace

  • Czech description

    Kniha je tvořena šesti částmi. První se obecně týká pojmu a problematiky komunikace. Druhá část je o podnikové komunikaci, o identitě, kultuře a image organizace. Třetí je o úloze marketingového výzkumu. Čtvrtá část se věnuje dalším marketingovým nástrojům, zejména marketingovému mixu, tvořícímu marketingovou komunikaci v širokém smyslu slova. V paté části se probírají jednotlivé nástroje a strategie marketingové komunikace. Poslední část se věnuje využití marketingové komunikace ve veřejné správě. Jsouzde publikovány mnohé z výsledků z výzkumného záměru MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu na roky 2005--2011, zejména o současném chování zákazníků v ČR. Součástí knihy je také DVD s praktickými příklady.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-251-3432-0

  • Number of pages

    488

  • Publisher name

    Computer Press

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book