All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing for beginners

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160629" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00160629 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing pro začátečníky

  • Original language description

    Kniha pojednává o základních nástrojích současného marketingu jako jsou marketingové řízení, marketingové strategie, marketingový plán, analýza marketingového prostředí,analýza portfolia, marketingová informační soustava, chování zákazníka, segmentace trhu, marketingový mix, mezinárodní marketing a marketing služeb. Nové, druhé vydání bylo aktualizováno a rozšířeno zejména o kapitolu o marketingu v místním rozvoji. Mnohé vlastní příklady jsou výsledky vlastních empirických šetření, které jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.

  • Czech name

    Marketing pro začátečníky

  • Czech description

    Kniha pojednává o základních nástrojích současného marketingu jako jsou marketingové řízení, marketingové strategie, marketingový plán, analýza marketingového prostředí,analýza portfolia, marketingová informační soustava, chování zákazníka, segmentace trhu, marketingový mix, mezinárodní marketing a marketing služeb. Nové, druhé vydání bylo aktualizováno a rozšířeno zejména o kapitolu o marketingu v místním rozvoji. Mnohé vlastní příklady jsou výsledky vlastních empirických šetření, které jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-251-3234-0

  • Number of pages

    192

  • Publisher name

    Computer Press

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book