All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Organization of Sales and Promotion in the Bata Company in the Interwar Period

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873620" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873620 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období

  • Original language description

    Tato kapitola se zabývá problematikou marketingové komunikace ve firmě Baťa od jejího vzniku do začátku druhé světové války. Analyzuje propagační prostředky v oblasti osobního prodeje, podpory prodeje a reklamy a ukazuje jejich provázanost a předpokladyjednotného působení. V období které kapitola popisuje, nebyly prvky marketingové komunikace děleny na jednotlivé nástroje, jak jsou známy nyní (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, direct marketing). Firma Baťa v daném období nicméně všechny tyto nástroje využívala a používala pro ně hromadné označení "reklama". Jednotlivé části této kapitoly se věnují převážně postupům a pravidlům, která firma Baťa hojně využívala nejen v reklamním, ale i obchodním oddělení. Kapitola byla zpracována na základě studia historických materiálů ze Státního okresního archivu ve Zlíně. Bylo také čerpáno z dobového tisku a současné literatury.

  • Czech name

    Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období

  • Czech description

    Tato kapitola se zabývá problematikou marketingové komunikace ve firmě Baťa od jejího vzniku do začátku druhé světové války. Analyzuje propagační prostředky v oblasti osobního prodeje, podpory prodeje a reklamy a ukazuje jejich provázanost a předpokladyjednotného působení. V období které kapitola popisuje, nebyly prvky marketingové komunikace děleny na jednotlivé nástroje, jak jsou známy nyní (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, direct marketing). Firma Baťa v daném období nicméně všechny tyto nástroje využívala a používala pro ně hromadné označení "reklama". Jednotlivé části této kapitoly se věnují převážně postupům a pravidlům, která firma Baťa hojně využívala nejen v reklamním, ale i obchodním oddělení. Kapitola byla zpracována na základě studia historických materiálů ze Státního okresního archivu ve Zlíně. Bylo také čerpáno z dobového tisku a současné literatury.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Teorie a praxe v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-68-2

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    51-68

  • Number of pages of the book

    190

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter