Organization of Sales and Promotion in the Bata Company in the Interwar Period
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873620" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873620 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období
Original language description
Tato kapitola se zabývá problematikou marketingové komunikace ve firmě Baťa od jejího vzniku do začátku druhé světové války. Analyzuje propagační prostředky v oblasti osobního prodeje, podpory prodeje a reklamy a ukazuje jejich provázanost a předpokladyjednotného působení. V období které kapitola popisuje, nebyly prvky marketingové komunikace děleny na jednotlivé nástroje, jak jsou známy nyní (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, direct marketing). Firma Baťa v daném období nicméně všechny tyto nástroje využívala a používala pro ně hromadné označení "reklama". Jednotlivé části této kapitoly se věnují převážně postupům a pravidlům, která firma Baťa hojně využívala nejen v reklamním, ale i obchodním oddělení. Kapitola byla zpracována na základě studia historických materiálů ze Státního okresního archivu ve Zlíně. Bylo také čerpáno z dobového tisku a současné literatury.
Czech name
Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období
Czech description
Tato kapitola se zabývá problematikou marketingové komunikace ve firmě Baťa od jejího vzniku do začátku druhé světové války. Analyzuje propagační prostředky v oblasti osobního prodeje, podpory prodeje a reklamy a ukazuje jejich provázanost a předpokladyjednotného působení. V období které kapitola popisuje, nebyly prvky marketingové komunikace děleny na jednotlivé nástroje, jak jsou známy nyní (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, direct marketing). Firma Baťa v daném období nicméně všechny tyto nástroje využívala a používala pro ně hromadné označení "reklama". Jednotlivé části této kapitoly se věnují převážně postupům a pravidlům, která firma Baťa hojně využívala nejen v reklamním, ale i obchodním oddělení. Kapitola byla zpracována na základě studia historických materiálů ze Státního okresního archivu ve Zlíně. Bylo také čerpáno z dobového tisku a současné literatury.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-68-2
Number of pages of the result
18
Pages from-to
51-68
Number of pages of the book
190
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—