Approaches to Marketing Mix Creation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26033909:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pristupy k tvorbe marketingového mixu
Original language description
Jednotlivé kapitoly publikace si kladou za cíl vysvětlit přístupy k tvorbě marketingového mixu. Je objasněna podstata category managementu retailových jednotek a jeho přínos pro obchodní firmy. Jde o sofistikovaný přístup založený na úzké spolupráci obchodníka, výrobce a dodavatele. Autorská část publikace se věnuje i marketingovému výzkumu, který je využíván v obchodních jednotkách ke kontrole marketingových činností. Pozornost je věnována marketingovému výzkumu pomocí mystery aktivit. Nejvyužívanější technika v obchodním provozu - mystery shopping je uvedena na případové studii.
Czech name
Pristupy k tvorbe marketingového mixu
Czech description
Jednotlivé kapitoly publikace si kladou za cíl vysvětlit přístupy k tvorbě marketingového mixu. Je objasněna podstata category managementu retailových jednotek a jeho přínos pro obchodní firmy. Jde o sofistikovaný přístup založený na úzké spolupráci obchodníka, výrobce a dodavatele. Autorská část publikace se věnuje i marketingovému výzkumu, který je využíván v obchodních jednotkách ke kontrole marketingových činností. Pozornost je věnována marketingovému výzkumu pomocí mystery aktivit. Nejvyužívanější technika v obchodním provozu - mystery shopping je uvedena na případové studii.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky
ISBN
978-80-225-4452-8
Number of pages of the result
6
Pages from-to
100-105
Number of pages of the book
202
Publisher name
Ekonóm
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS chapter
—