All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Approaches to Marketing Mix Creation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26033909:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pristupy k tvorbe marketingového mixu

  • Original language description

    Jednotlivé kapitoly publikace si kladou za cíl vysvětlit přístupy k tvorbě marketingového mixu. Je objasněna podstata category managementu retailových jednotek a jeho přínos pro obchodní firmy. Jde o sofistikovaný přístup založený na úzké spolupráci obchodníka, výrobce a dodavatele. Autorská část publikace se věnuje i marketingovému výzkumu, který je využíván v obchodních jednotkách ke kontrole marketingových činností. Pozornost je věnována marketingovému výzkumu pomocí mystery aktivit. Nejvyužívanější technika v obchodním provozu - mystery shopping je uvedena na případové studii.

  • Czech name

    Pristupy k tvorbe marketingového mixu

  • Czech description

    Jednotlivé kapitoly publikace si kladou za cíl vysvětlit přístupy k tvorbě marketingového mixu. Je objasněna podstata category managementu retailových jednotek a jeho přínos pro obchodní firmy. Jde o sofistikovaný přístup založený na úzké spolupráci obchodníka, výrobce a dodavatele. Autorská část publikace se věnuje i marketingovému výzkumu, který je využíván v obchodních jednotkách ke kontrole marketingových činností. Pozornost je věnována marketingovému výzkumu pomocí mystery aktivit. Nejvyužívanější technika v obchodním provozu - mystery shopping je uvedena na případové studii.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky

  • ISBN

    978-80-225-4452-8

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    100-105

  • Number of pages of the book

    202

  • Publisher name

    Ekonóm

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS chapter