Mystery Shopping
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002135" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002135 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mystery Shopping
Original language description
Hlavní pozornost je v článku věnována metodě Mystery Shopping, jejíž využití pomůže maloobchodníkovi získat pravdivé informace o aktuální úrovni péče o zákazníky. Je vysvětlen princip metody a postup její aplikace v prostředí maloobchodu, článek obsahujetaké příklady uplatnění metody Mystery Shopping na českém maloobchodním trhu
Czech name
Mystery Shopping
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
In-Store Marketing
ISSN
—
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
16-17
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—