Specific Methods of Marketing Research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002139" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002139 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifické metody marketingového výzkumu
Original language description
Příspěvek je orientován na problematiku kvalitativního výzkumu, přičemž se zaměřuje na možnosti využití specifických (někdy i méně známých) výzkumných metod. Jeho cílem je přiblížit a objasnit použití těchto metod, přičemž pozornost je věnována zejména jejich využití v maloobchodním prostředí
Czech name
Specifické metody marketingového výzkumu
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí. 5. ročník mezinárodní vědecké konference
ISBN
80-7302-035-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
MZLU Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 6, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—