All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From Promotion to Integrated Marketing Communication in ŠKODA AUTO, Plc.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000020 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav

  • Original language description

    Kapitola monografie si klade za cíl zachytit vývoj komerční komunikace na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Úvodní část obsahuje exkurz do historie společnosti. Navazuje vývoj propagace a komunikačních aktivit v historii společnosti s četnými konkrétními příklady. Samostatnou částí je pohled na propagaci v období plánované ekonomiky. Nechybí část věnovaná vývoji značky Škoda a ochranné známky. Závěr kapitoly monografie tvoří integrovaná marketingová komunikace společnosti doprovázená řadou příkladů.

  • Czech name

    Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav

  • Czech description

    Kapitola monografie si klade za cíl zachytit vývoj komerční komunikace na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Úvodní část obsahuje exkurz do historie společnosti. Navazuje vývoj propagace a komunikačních aktivit v historii společnosti s četnými konkrétními příklady. Samostatnou částí je pohled na propagaci v období plánované ekonomiky. Nechybí část věnovaná vývoji značky Škoda a ochranné známky. Závěr kapitoly monografie tvoří integrovaná marketingová komunikace společnosti doprovázená řadou příkladů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Management integrované marketingové a podnikové komunikace

  • ISBN

    978-80-86747-48-4

  • Number of pages of the result

    30

  • Pages from-to

    70-99

  • Number of pages of the book

    135

  • Publisher name

    Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter