From Promotion to Integrated Marketing Communication in ŠKODA AUTO, Plc.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000020 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav
Original language description
Kapitola monografie si klade za cíl zachytit vývoj komerční komunikace na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Úvodní část obsahuje exkurz do historie společnosti. Navazuje vývoj propagace a komunikačních aktivit v historii společnosti s četnými konkrétními příklady. Samostatnou částí je pohled na propagaci v období plánované ekonomiky. Nechybí část věnovaná vývoji značky Škoda a ochranné známky. Závěr kapitoly monografie tvoří integrovaná marketingová komunikace společnosti doprovázená řadou příkladů.
Czech name
Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav
Czech description
Kapitola monografie si klade za cíl zachytit vývoj komerční komunikace na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Úvodní část obsahuje exkurz do historie společnosti. Navazuje vývoj propagace a komunikačních aktivit v historii společnosti s četnými konkrétními příklady. Samostatnou částí je pohled na propagaci v období plánované ekonomiky. Nechybí část věnovaná vývoji značky Škoda a ochranné známky. Závěr kapitoly monografie tvoří integrovaná marketingová komunikace společnosti doprovázená řadou příkladů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Management integrované marketingové a podnikové komunikace
ISBN
978-80-86747-48-4
Number of pages of the result
30
Pages from-to
70-99
Number of pages of the book
135
Publisher name
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—