All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of the Intensity Development of the Company Nu Skin

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F13%3A%230000457" target="_blank" >RIV/26138077:_____/13:#0000457 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza intenzity vývoje společnosti Nu Skin

  • Original language description

    Podstatou znalostní ekonomiky je trvalý inovační proces a zavádění intenzivních faktorů vývoje. Rozhodování týkající se inovací jsou strategické a patří mezi klíčové. Je proto vhodné mít k dispozici univerzální, praktickou a dobře interpretovatelnou analýzu kvality, jak je inovace úspěšná. Dokument navrhuje metodiku pro hodnoditelský proces a organizační inovaci, která nevyžaduje velké množství informací a jako výstup poskytuje hodnotu dynamického parametru intenzity a extenzity. Metodika byla použita kanalýze rozvoje společnosti Nu Skin pro období 2004-2012, která prohlašuje, že je inovativní společností. Naše analýza potvrdila prohlášení a zjistila, že průměrný podíl intenzivních faktorů pro dané období je vyšší než 10%.

  • Czech name

    Analýza intenzity vývoje společnosti Nu Skin

  • Czech description

    Podstatou znalostní ekonomiky je trvalý inovační proces a zavádění intenzivních faktorů vývoje. Rozhodování týkající se inovací jsou strategické a patří mezi klíčové. Je proto vhodné mít k dispozici univerzální, praktickou a dobře interpretovatelnou analýzu kvality, jak je inovace úspěšná. Dokument navrhuje metodiku pro hodnoditelský proces a organizační inovaci, která nevyžaduje velké množství informací a jako výstup poskytuje hodnotu dynamického parametru intenzity a extenzity. Metodika byla použita kanalýze rozvoje společnosti Nu Skin pro období 2004-2012, která prohlašuje, že je inovativní společností. Naše analýza potvrdila prohlášení a zjistila, že průměrný podíl intenzivních faktorů pro dané období je vyšší než 10%.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Trendy v podnikání 2013

  • ISBN

    978-80-261-0321-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Západočeská Univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Plzeň

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article