Neuromarketing as a Method of Obtaining Feedback in Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000533" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Neuromarketing jako získávání zpětné vazby v marketingu
Original language description
Zpětná vazba je obecně jedním z významných ukazatelů, které mají svou pozici také v marketingu. Zpětná vazba je jedním ze základů oboru zvaného neuromarketing, který ji používá pro zjišťování a následné zvyšování efektivity reklamy či obecně nástrojů propagace. V neuromarketingu je často používána metoda Eye Tracking k ověřování efektivity tištěné reklamy z pohledu přitažení pozornosti recipienta. Tato práce v experimentálním šetření zjišťuje pomocí Eye Tracking působení tištěné reklamy na pozornost mužů a žen. Z výsledků bylo zjištěno, že existují rozdíly v přitažení pozornosti u mužů a žen.
Czech name
Neuromarketing jako získávání zpětné vazby v marketingu
Czech description
Zpětná vazba je obecně jedním z významných ukazatelů, které mají svou pozici také v marketingu. Zpětná vazba je jedním ze základů oboru zvaného neuromarketing, který ji používá pro zjišťování a následné zvyšování efektivity reklamy či obecně nástrojů propagace. V neuromarketingu je často používána metoda Eye Tracking k ověřování efektivity tištěné reklamy z pohledu přitažení pozornosti recipienta. Tato práce v experimentálním šetření zjišťuje pomocí Eye Tracking působení tištěné reklamy na pozornost mužů a žen. Z výsledků bylo zjištěno, že existují rozdíly v přitažení pozornosti u mužů a žen.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Oeconomica Universitatis Selye
ISSN
1338-6581
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
10
Pages from-to
152-161
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—