Children in advertisement - advertisement in children
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000645" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000645 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Děti v reklamě - reklama v dětech
Original language description
Tato kapitola se pokouší přehledně shrnout hlavní poznatky marketérů o segmentu dětí a mládeže. V první části nastiňuje základní diferenciaci dětského publika a představuje specifické nároky, které by měly být zohledňovány při oslovení každé z uvedenýchdílčích podskupin dětí a mládeže. Kapitola se také věnuje typickému mediálnímu chování cílové skupiny a z něj vycházejících doporučení pro volbu nejvhodnějších (nejefektivnějších) mediatypů k oslovení dětského spotřebitele. V poslední části kapitoly je věnován prostor vlivu reklamy na spotřební preference dětí.
Czech name
Děti v reklamě - reklama v dětech
Czech description
Tato kapitola se pokouší přehledně shrnout hlavní poznatky marketérů o segmentu dětí a mládeže. V první části nastiňuje základní diferenciaci dětského publika a představuje specifické nároky, které by měly být zohledňovány při oslovení každé z uvedenýchdílčích podskupin dětí a mládeže. Kapitola se také věnuje typickému mediálnímu chování cílové skupiny a z něj vycházejících doporučení pro volbu nejvhodnějších (nejefektivnějších) mediatypů k oslovení dětského spotřebitele. V poslední části kapitoly je věnován prostor vlivu reklamy na spotřební preference dětí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mládí a zralost v Marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-50-7
Number of pages of the result
6
Pages from-to
19-24
Number of pages of the book
160
Publisher name
VeRBUM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—