All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Children in advertisement - advertisement in children

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000645" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000645 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Děti v reklamě - reklama v dětech

  • Original language description

    Tato kapitola se pokouší přehledně shrnout hlavní poznatky marketérů o segmentu dětí a mládeže. V první části nastiňuje základní diferenciaci dětského publika a představuje specifické nároky, které by měly být zohledňovány při oslovení každé z uvedenýchdílčích podskupin dětí a mládeže. Kapitola se také věnuje typickému mediálnímu chování cílové skupiny a z něj vycházejících doporučení pro volbu nejvhodnějších (nejefektivnějších) mediatypů k oslovení dětského spotřebitele. V poslední části kapitoly je věnován prostor vlivu reklamy na spotřební preference dětí.

  • Czech name

    Děti v reklamě - reklama v dětech

  • Czech description

    Tato kapitola se pokouší přehledně shrnout hlavní poznatky marketérů o segmentu dětí a mládeže. V první části nastiňuje základní diferenciaci dětského publika a představuje specifické nároky, které by měly být zohledňovány při oslovení každé z uvedenýchdílčích podskupin dětí a mládeže. Kapitola se také věnuje typickému mediálnímu chování cílové skupiny a z něj vycházejících doporučení pro volbu nejvhodnějších (nejefektivnějších) mediatypů k oslovení dětského spotřebitele. V poslední části kapitoly je věnován prostor vlivu reklamy na spotřební preference dětí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mládí a zralost v Marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-50-7

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    19-24

  • Number of pages of the book

    160

  • Publisher name

    VeRBUM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter