All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The importance of subjective perception of service quality for hotel chains in spa towns by participants of spa tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000120" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000120 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4" target="_blank" >http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam subjektivního vnímání kvality služeb účastníky lázeňského cestovního ruchu pro hotelové řetězce v lázeňských místech

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o vnímání kvality jako faktoru doprovázejícího spotřební chování jedince na lázeňském trhu. Dotýká se i způsobu hodnocení a řízení kvality ve zdravotně orientovaném cestovním ruchu. Součástí je komparace nabídky a prezentace vybranýchhotelových řetězců působících v českých lázních

  • Czech name

    Význam subjektivního vnímání kvality služeb účastníky lázeňského cestovního ruchu pro hotelové řetězce v lázeňských místech

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o vnímání kvality jako faktoru doprovázejícího spotřební chování jedince na lázeňském trhu. Dotýká se i způsobu hodnocení a řízení kvality ve zdravotně orientovaném cestovním ruchu. Součástí je komparace nabídky a prezentace vybranýchhotelových řetězců působících v českých lázních

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni.

  • ISBN

    978-80-7452-109-6

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    57-66

  • Number of pages of the book

    236

  • Publisher name

    UJAK

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter