All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication in religious tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace v náboženském cestovním ruchu

  • Original language description

    Předložený příspěvek se zabývá marketingovou komunikací, kterou můžeme vymezit jako rozsáhlý soubor nástrojů určených ke komerční i nekomerční komunikaci s trhem, jejichž společným cílem je podpora marketingové strategie společnosti či destinace cestovního ruchu. Marketingová komunikace neboli komunikační mix je velice důležitá a nejvíce viditelná součást marketingového mixu. Příspěvek mapuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které jsou využitelné ve službách cestovního ruchu. Součástí marketingové komunikace jsou jak osobní tak i neosobní formy komunikace. Osobní forma je zastoupena osobním prodejem či event marketingem, neosobní forma zahrnuje např. reklamu, podporu prodeje, přímý marketing, PR a sponzoring. Cílem příspěvku je vymezit a představit vhodné nástroje marketingové komunikace aplikované v cestovním ruchu a následně i v náboženském cestovním ruchu, který má svá specifika, jenž ovlivňují využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.

  • Czech name

    Marketingová komunikace v náboženském cestovním ruchu

  • Czech description

    Předložený příspěvek se zabývá marketingovou komunikací, kterou můžeme vymezit jako rozsáhlý soubor nástrojů určených ke komerční i nekomerční komunikaci s trhem, jejichž společným cílem je podpora marketingové strategie společnosti či destinace cestovního ruchu. Marketingová komunikace neboli komunikační mix je velice důležitá a nejvíce viditelná součást marketingového mixu. Příspěvek mapuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které jsou využitelné ve službách cestovního ruchu. Součástí marketingové komunikace jsou jak osobní tak i neosobní formy komunikace. Osobní forma je zastoupena osobním prodejem či event marketingem, neosobní forma zahrnuje např. reklamu, podporu prodeje, přímý marketing, PR a sponzoring. Cílem příspěvku je vymezit a představit vhodné nástroje marketingové komunikace aplikované v cestovním ruchu a následně i v náboženském cestovním ruchu, který má svá specifika, jenž ovlivňují využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Náboženská komunikace: Nové výzvy, nové hrozby.

  • ISBN

    978-80-87404-64-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

  • Publisher name

    FSV UK v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jan 26, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article