Marketing communication in religious tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace v náboženském cestovním ruchu
Original language description
Předložený příspěvek se zabývá marketingovou komunikací, kterou můžeme vymezit jako rozsáhlý soubor nástrojů určených ke komerční i nekomerční komunikaci s trhem, jejichž společným cílem je podpora marketingové strategie společnosti či destinace cestovního ruchu. Marketingová komunikace neboli komunikační mix je velice důležitá a nejvíce viditelná součást marketingového mixu. Příspěvek mapuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které jsou využitelné ve službách cestovního ruchu. Součástí marketingové komunikace jsou jak osobní tak i neosobní formy komunikace. Osobní forma je zastoupena osobním prodejem či event marketingem, neosobní forma zahrnuje např. reklamu, podporu prodeje, přímý marketing, PR a sponzoring. Cílem příspěvku je vymezit a představit vhodné nástroje marketingové komunikace aplikované v cestovním ruchu a následně i v náboženském cestovním ruchu, který má svá specifika, jenž ovlivňují využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.
Czech name
Marketingová komunikace v náboženském cestovním ruchu
Czech description
Předložený příspěvek se zabývá marketingovou komunikací, kterou můžeme vymezit jako rozsáhlý soubor nástrojů určených ke komerční i nekomerční komunikaci s trhem, jejichž společným cílem je podpora marketingové strategie společnosti či destinace cestovního ruchu. Marketingová komunikace neboli komunikační mix je velice důležitá a nejvíce viditelná součást marketingového mixu. Příspěvek mapuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které jsou využitelné ve službách cestovního ruchu. Součástí marketingové komunikace jsou jak osobní tak i neosobní formy komunikace. Osobní forma je zastoupena osobním prodejem či event marketingem, neosobní forma zahrnuje např. reklamu, podporu prodeje, přímý marketing, PR a sponzoring. Cílem příspěvku je vymezit a představit vhodné nástroje marketingové komunikace aplikované v cestovním ruchu a následně i v náboženském cestovním ruchu, který má svá specifika, jenž ovlivňují využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50202 - Applied Economics, Econometrics
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Náboženská komunikace: Nové výzvy, nové hrozby.
ISBN
978-80-87404-64-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
FSV UK v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 26, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—