All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Influencer Marketing on the Social Network Instagram: Discursive Analysis of Marketing Handbooks

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F20%3A10152342" target="_blank" >RIV/26482789:_____/20:10152342 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Influencer marketing na sociální síti Instagram: Diskursivní analýza marketingových příruček

  • Original language description

    Tento článek se zabývá reklamními fotografiemi na sociální síti Instagram ve vztahu k tradičním reklamním fotografiím, ale také s reklamou spjatým influencer marketingem a poskytuje přehled způsobů, jakými lze reklamní fotografie na Instagramu rozeznat, aby zde diváci byli schopni poznat reklamu. Reklamní fotografie v prostředí Instagramu již sice začali někteří influenceři označovat, avšak stále na této sociální síti můžeme nalézt mnoho neoznačené reklamy. Přínosem teoretické části článku tak je zejména rozvoj mediální gramotnosti spotřebitelů, jež nejsou schopni na sociálních médiích poznat reklamu. Praktická část článku poté prostřednictvím diskursivní analýzy marketingových příruček ukazuje očekávání tvůrců instagramové reklamy v zákulisí a vysvětluje, jakou volí tito tvůrci reklamy na Instagramu rétoriku a psychologickou strategii k ovlivnění běžných uživatelů.

  • Czech name

    Influencer marketing na sociální síti Instagram: Diskursivní analýza marketingových příruček

  • Czech description

    Tento článek se zabývá reklamními fotografiemi na sociální síti Instagram ve vztahu k tradičním reklamním fotografiím, ale také s reklamou spjatým influencer marketingem a poskytuje přehled způsobů, jakými lze reklamní fotografie na Instagramu rozeznat, aby zde diváci byli schopni poznat reklamu. Reklamní fotografie v prostředí Instagramu již sice začali někteří influenceři označovat, avšak stále na této sociální síti můžeme nalézt mnoho neoznačené reklamy. Přínosem teoretické části článku tak je zejména rozvoj mediální gramotnosti spotřebitelů, jež nejsou schopni na sociálních médiích poznat reklamu. Praktická část článku poté prostřednictvím diskursivní analýzy marketingových příruček ukazuje očekávání tvůrců instagramové reklamy v zákulisí a vysvětluje, jakou volí tito tvůrci reklamy na Instagramu rétoriku a psychologickou strategii k ovlivnění běžných uživatelů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů