Influencer Marketing on the Social Network Instagram: Discursive Analysis of Marketing Handbooks
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F20%3A10152342" target="_blank" >RIV/26482789:_____/20:10152342 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Influencer marketing na sociální síti Instagram: Diskursivní analýza marketingových příruček
Original language description
Tento článek se zabývá reklamními fotografiemi na sociální síti Instagram ve vztahu k tradičním reklamním fotografiím, ale také s reklamou spjatým influencer marketingem a poskytuje přehled způsobů, jakými lze reklamní fotografie na Instagramu rozeznat, aby zde diváci byli schopni poznat reklamu. Reklamní fotografie v prostředí Instagramu již sice začali někteří influenceři označovat, avšak stále na této sociální síti můžeme nalézt mnoho neoznačené reklamy. Přínosem teoretické části článku tak je zejména rozvoj mediální gramotnosti spotřebitelů, jež nejsou schopni na sociálních médiích poznat reklamu. Praktická část článku poté prostřednictvím diskursivní analýzy marketingových příruček ukazuje očekávání tvůrců instagramové reklamy v zákulisí a vysvětluje, jakou volí tito tvůrci reklamy na Instagramu rétoriku a psychologickou strategii k ovlivnění běžných uživatelů.
Czech name
Influencer marketing na sociální síti Instagram: Diskursivní analýza marketingových příruček
Czech description
Tento článek se zabývá reklamními fotografiemi na sociální síti Instagram ve vztahu k tradičním reklamním fotografiím, ale také s reklamou spjatým influencer marketingem a poskytuje přehled způsobů, jakými lze reklamní fotografie na Instagramu rozeznat, aby zde diváci byli schopni poznat reklamu. Reklamní fotografie v prostředí Instagramu již sice začali někteří influenceři označovat, avšak stále na této sociální síti můžeme nalézt mnoho neoznačené reklamy. Přínosem teoretické části článku tak je zejména rozvoj mediální gramotnosti spotřebitelů, jež nejsou schopni na sociálních médiích poznat reklamu. Praktická část článku poté prostřednictvím diskursivní analýzy marketingových příruček ukazuje očekávání tvůrců instagramové reklamy v zákulisí a vysvětluje, jakou volí tito tvůrci reklamy na Instagramu rétoriku a psychologickou strategii k ovlivnění běžných uživatelů.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů