All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Instagram and Advertising Hidden in Recommendations

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F21%3A10152234" target="_blank" >RIV/26482789:_____/21:10152234 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Instagram a reklama skrytá v doporučení

  • Original language description

    Tento článek se zabývá skrytou reklamou v prostředí sociální sítě Instagram. Sociální síť Instagram totiž umožnila nový způsob komunikace reklamních sdělení formou osobních doporučení prostřednictvím influencerů. Tento způsob propagace produktů a služeb však nepřináší jen pozitiva, a proto se teoretická část článku zaměřuje jak na klady, tak na zápory influencer marketingu a představuje tento nový druh reklamy. Cílem tohoto článku nicméně je pomocí diskursivní analýzy ukázat odlišnost v pojetí správnosti označovat reklamní fotografie dvou skupin uživatelů sociální sítě Instagram, tedy influencerů i běžných uživatelů, a odborníků zabývajících se influencer marketingem. Předpokladem tohoto článku totiž je, že v současnosti existuje nesoulad uvedených diskursů v názorech na správnost označovat skrytě propagující fotografie na této sociální síti jako reklamní žánr.

  • Czech name

    Instagram a reklama skrytá v doporučení

  • Czech description

    Tento článek se zabývá skrytou reklamou v prostředí sociální sítě Instagram. Sociální síť Instagram totiž umožnila nový způsob komunikace reklamních sdělení formou osobních doporučení prostřednictvím influencerů. Tento způsob propagace produktů a služeb však nepřináší jen pozitiva, a proto se teoretická část článku zaměřuje jak na klady, tak na zápory influencer marketingu a představuje tento nový druh reklamy. Cílem tohoto článku nicméně je pomocí diskursivní analýzy ukázat odlišnost v pojetí správnosti označovat reklamní fotografie dvou skupin uživatelů sociální sítě Instagram, tedy influencerů i běžných uživatelů, a odborníků zabývajících se influencer marketingem. Předpokladem tohoto článku totiž je, že v současnosti existuje nesoulad uvedených diskursů v názorech na správnost označovat skrytě propagující fotografie na této sociální síti jako reklamní žánr.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů