Device for adapting off-road wheeled vehicle to the drive on road
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26819678%3A_____%2F14%3AN0000002" target="_blank" >RIV/26819678:_____/14:N0000002 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62156489:43410/14:00223760
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zařízení k přizpůsobení terénního kolového vozidla k jízdě po silnici
Original language description
Cíle technického řešení je dosaženo zařízením k přizpůsobení terénního vozidla k jízdě po silnici,jehož podstatou je to, že na rámu vozidla je uspořádán první spojovací prostředek a vahadlo je na svém ramenu příslušném pojezdovému kolu s protiskluzovým řetězem opatřeno druhým spojovacím prostředkem, přičemž první a druhý spojovací prostředek jsou vzájemně spojitelné v horní poloze vahadla. Upevnění spojovacích prostředků k vozidlu není náročné, přičemž ani cena příslušných součástí není vysoká. Výhodnéje, když prvním spojovacím prostředkem je horní závěsné oko a druhým spojovacím prostředkem je dolní závěsné oko, přičemž v horním závěsném oku je zavěšeno oko závěsného háku, jehož konec je zasunut v dolním závěsném oku. V případě větší vertikální vzdálenosti mezi vhodnými místy pro upevnění spojovacích prostředků na rámu vozidla a na vahadle polonápravy je k propojení použit vázací řetěz. Příprava vozidla pro jízdu po vozovce s choulostivým povrchem nevyžaduje sejmutí protiskluzo¬vých
Czech name
Zařízení k přizpůsobení terénního kolového vozidla k jízdě po silnici
Czech description
Cíle technického řešení je dosaženo zařízením k přizpůsobení terénního vozidla k jízdě po silnici,jehož podstatou je to, že na rámu vozidla je uspořádán první spojovací prostředek a vahadlo je na svém ramenu příslušném pojezdovému kolu s protiskluzovým řetězem opatřeno druhým spojovacím prostředkem, přičemž první a druhý spojovací prostředek jsou vzájemně spojitelné v horní poloze vahadla. Upevnění spojovacích prostředků k vozidlu není náročné, přičemž ani cena příslušných součástí není vysoká. Výhodnéje, když prvním spojovacím prostředkem je horní závěsné oko a druhým spojovacím prostředkem je dolní závěsné oko, přičemž v horním závěsném oku je zavěšeno oko závěsného háku, jehož konec je zasunut v dolním závěsném oku. V případě větší vertikální vzdálenosti mezi vhodnými místy pro upevnění spojovacích prostředků na rámu vozidla a na vahadle polonápravy je k propojení použit vázací řetěz. Příprava vozidla pro jízdu po vozovce s choulostivým povrchem nevyžaduje sejmutí protiskluzo¬vých
Classification
Type
F<sub>uzit</sub> - Utility model
CEP classification
GK - Forestry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI4%2F139" target="_blank" >FR-TI4/139: Development and manufacture of forestry machinery mining of logging of small class focused on the ecology</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
27153
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
—
Owner name
Mendelova univerzita v Brně, Strojírna Novotný, s.r.o.
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence