All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Fuzzy Analysis of Customer Dimension Key Performance Indicator

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F13%3A%230000201" target="_blank" >RIV/26867184:_____/13:#0000201 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dspace.upce.cz/handle/10195/54085" target="_blank" >http://dspace.upce.cz/handle/10195/54085</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Fuzzy analýza ukazatele výkonnosti zákaznické dimenze

  • Original language description

    Matematické přístupy výpočtu hodnocení kvality systémů zahrnující lidské faktory neodráží významný rys zpracovávaných dat - jejich přirozené nejistoty - vágnosti. Data, která mají svůj původ v posuzování jevů lidmi pomocí číselné hodnoty jsou typickým příkladem takové vágní informace. Nekonvenční metody jsou schopny formalizovat tuto nejistotu a zjistit míru nejistoty. Vhodným teoretickým zázemím pro formalizaci neurčitosti dat je fuzzy množina a fuzzy logikcká teorie. V tomto příspěvku jsou prezentovány a aplikovány oba přístupy na jeden z klíčových ukazatelů výkonnosti - Balanced Scorecard CSI Customer Satisfaction Index.

  • Czech name

    Fuzzy analýza ukazatele výkonnosti zákaznické dimenze

  • Czech description

    Matematické přístupy výpočtu hodnocení kvality systémů zahrnující lidské faktory neodráží významný rys zpracovávaných dat - jejich přirozené nejistoty - vágnosti. Data, která mají svůj původ v posuzování jevů lidmi pomocí číselné hodnoty jsou typickým příkladem takové vágní informace. Nekonvenční metody jsou schopny formalizovat tuto nejistotu a zjistit míru nejistoty. Vhodným teoretickým zázemím pro formalizaci neurčitosti dat je fuzzy množina a fuzzy logikcká teorie. V tomto příspěvku jsou prezentovány a aplikovány oba přístupy na jeden z klíčových ukazatelů výkonnosti - Balanced Scorecard CSI Customer Satisfaction Index.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP403%2F12%2F1811" target="_blank" >GAP403/12/1811: Unconventional Managerial's Decision-Making Methods Development in Enterprise Economics and Public Economy</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Scientific papers of the University of Pardubice. Series D

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    29

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    132-144

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database