All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of welding procedures and robotic workcell aiding application of wear resistant materials

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26887207%3A_____%2F04%3A%230000001" target="_blank" >RIV/26887207:_____/04:#0000001 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vývoj technologie a robotického pracoviště pro nanášení otěruvzdorných materiálů

  • Original language description

    V tramvajové dopravě je opotřebení v obloucích asi 3x větší než na přímých úsecích tratí, přičemž životnost paty kolejnice se pohybuje kolem 15 let. Z praxe je známo, že některé oblouky je nutné z důvodu opotřebení hlavy kolejnice měnit i každé tři roky.Výměna kolejnic i výhybek je náročná operace, jak časově , tak finančně, zvláště pokud je současně nutné vyzvednutí a opětovné uložení z panelů nebo z dlažby. Tyto skutečnosti nás utvrdily, že jsme na správné cestě a vyvinuli jsme potřebné komponenty nezbytné k automatickému navařováni kolejnic bez nutnosti jejich vyzvedávání. Testy nám potvrdily, že námi vytvořený statistický model věrně koresponduje s realitou a tím je umožněno robotické svařování přímo v terénu.

  • Czech name

    Vývoj technologie a robotického pracoviště pro nanášení otěruvzdorných materiálů

  • Czech description

    V tramvajové dopravě je opotřebení v obloucích asi 3x větší než na přímých úsecích tratí, přičemž životnost paty kolejnice se pohybuje kolem 15 let. Z praxe je známo, že některé oblouky je nutné z důvodu opotřebení hlavy kolejnice měnit i každé tři roky.Výměna kolejnic i výhybek je náročná operace, jak časově , tak finančně, zvláště pokud je současně nutné vyzvednutí a opětovné uložení z panelů nebo z dlažby. Tyto skutečnosti nás utvrdily, že jsme na správné cestě a vyvinuli jsme potřebné komponenty nezbytné k automatickému navařováni kolejnic bez nutnosti jejich vyzvedávání. Testy nám potvrdily, že námi vytvořený statistický model věrně koresponduje s realitou a tím je umožněno robotické svařování přímo v terénu.

Classification

  • Type

    Z<sub>tech</sub> - Verified technology

  • CEP classification

    JK - Corrosion and material surfaces

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/OE118" target="_blank" >OE118: Lifetime extension of mechanical components</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    RAIL WALKER a RAIL HOPPER

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Navařování bez předehřevu technologií navařováním automatem pod tavidlem s vysokou přesností v tolerancích 0+1 mm

  • Economical parameters

    Roční zvýšení zisku o cca 12% a rozšíření exportu i do Maďarska, na Ukrajinu a do Velké Británie

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    26887207

  • Owner name

    CANADA ENGINEERING s.r.o.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Licence fee requirement

  • Web page