All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SOCIAL RESPONSIBLE AND ETHICAL BEHAVIOUR IN ZNOJMO MUNICIPALITY IN THE CONTEXT COMMUNICATIONS WITHIN THE EXTERNAL ENVIRONMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F14%3A%230000100" target="_blank" >RIV/26968631:_____/14:#0000100 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SPOLEČENSKY ODPOVĚDNÉ A ETICKÉ JEDNÁNÍ MUNICIPALITY ZNOJMO V KONTEXTU KOMUNIKACE S VNĚJŠÍM PROSTŘEDÍM

  • Original language description

    xistuje řada problémů, který musí vedení města Znojma čelit; především vysoká míra nezaměstnanosti, vysoká zadluženost a nadměrné zatížení hlavního tahu vedoucího přes město. Tyto neustále přetrvávající problémy jsou hlavním součástí komunikace městskýchúředníků a obyvatel města. Cílem tohoto příspěvku je zdůraznění oblasti marketingu a mediální komunikace, které tvoří důležitou součást vnímání partnerství mezi obyvateli a městským úřadem. Tento článek nejen jmenuje aktuální výzvy společensky odpovědného chování úřadu, ale také navrhuje možná řešení, která vzešla z výzkumu provedeného autorkami příspěvku. Partnerství mezi veřejným sektorem, soukromým sektorem a občany totiž tvoří velice důležitý aspekt regionálního rozvoje.

  • Czech name

    SPOLEČENSKY ODPOVĚDNÉ A ETICKÉ JEDNÁNÍ MUNICIPALITY ZNOJMO V KONTEXTU KOMUNIKACE S VNĚJŠÍM PROSTŘEDÍM

  • Czech description

    xistuje řada problémů, který musí vedení města Znojma čelit; především vysoká míra nezaměstnanosti, vysoká zadluženost a nadměrné zatížení hlavního tahu vedoucího přes město. Tyto neustále přetrvávající problémy jsou hlavním součástí komunikace městskýchúředníků a obyvatel města. Cílem tohoto příspěvku je zdůraznění oblasti marketingu a mediální komunikace, které tvoří důležitou součást vnímání partnerství mezi obyvateli a městským úřadem. Tento článek nejen jmenuje aktuální výzvy společensky odpovědného chování úřadu, ale také navrhuje možná řešení, která vzešla z výzkumu provedeného autorkami příspěvku. Partnerství mezi veřejným sektorem, soukromým sektorem a občany totiž tvoří velice důležitý aspekt regionálního rozvoje.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ekonomika a spoločnosť. Journal of Economics nad Social Research

  • ISSN

    1335-7069

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    15

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    216-223

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database